بهترین فیلم های نیکلاس کیج که شما را به وجد می آورند

رسانه کلیک - در این مطلب به سراغ یکی از چهره های نام آشنای هالیوود یعنی نیکلاس کیج رفته و طی دو بخش نگاهی به 10 مورد از بهترین فیلم های او می اندازیم.

بهترین فیلم های نیکلاس کیج که شما را به وجد می آورند

نیکلاس کیج، یکی از بازیگران صاحب نام و با استعداد در دنیای هالیوود بوده که تا کنون در بیش از 100 فیلم مختلف به ایفای نقش پرداخته است. وی طی 38 سال سابقه حرفه ای خود توانسته به افتخارات و جوایز مهمی دست پیدا کند که در میان آن ها یک جایزه اسکار و یک گلدن گلوب نیز به چشم می خورد. در بخش اول معرفی بهترین فیلم های نیکلاس کیج با ما همراه باشید.

Raising Arizona

  • تاریخ اکران: 1987
  • امتیاز IMDB: 7.3

نیکلاس کیج در کمدی-درام Raising Arizona بسیار متفاوت ظاهر شده است. او این بار نقش یک دزد سابقه دار به نام های را بر عهده دارد که پس از ازدواج با یک پلیس زن، متوجه می شود توانایی بچه دار شدن را ندارد. های و همسرش به دلیل سوء پیشینه وی نمی توانند سرپرستی کودکان دیگر را بر عهده بگیرند و بنابراین چاره ای جز دزدیدن یکی از پنج قل تاجر معروف شهر پیدا نمی کنند. در ادامه داستان از این هم پیچیده تر شده و اتفاقات جذاب و خنده داری رخ می دهد.

Leaving Las Vegas

  • تاریخ اکران: 1995
  • امتیاز IMDB: 7.5

فیلم Leaving Las Vegas را می توان گل سرسبد کارهای نیکلاس کیج به شمار آورد. وی با بازی حیرت انگیز و دیدنی خود توانست علاوه بر کسب جایزه گلدن گلوب، برای نخستین بار نامزد دریافت اسکار شده و جایزه را از دست رقیبان خود برباید. یک فیلمنامه نویس ناموفق که دار و ندار خود را به خاطر اعتیاد به الکل از دست داده، به لاس وگاس می رود تا به زندگی خود خاتمه بخشد. اما پس از آشنایی با زنی زیبا و جوان به نام سرا (الیزابت شو) و شنیدن حرف های او، از تصمیم خود بر می گردد.

The Rock

  • تا ریخ اکران: 1996
  • امتیاز IMDB: 7.4

ایکس هامل (اد هریس) یکی از فرماندهان سپاه است که برای اعلام نارضایتی خود نسبت به تصمیم دولتی ها، قصد حمله موشکی به سانفرانسیسکو را دارد. او و همدستانش سپس به زندان آلکاتراز هجوم می برند و بیش از 80 گردشگر را به بند می کشند. حال بزرگان کشور از یک شیمی دان ماهر (نیکلاس کیج) و یک خلافکار که سابقه فرار از آلکاتراز را داشته (شان کانری)، تقاضا می کنند تا به زندان نفوذ کرده و بمب ها را از کار بیاندازند. صخره جزو آن دسته از فیلم هایی است که لحظه ای نمی توان از آن چشم برداشت.

Face/Off

  • تاریخ اکران: 1997
  • امتیاز IMDB: 7.3

به یکی از بهترین و به یادماندنی ترین فیلم های نیکلاس کیج در این فهرست می رسیم. او این بار در نقش یک مجرم خطرناک به نام کستر تروی ظاهر شده که پس از یک نبرد تمام عیار بالاخره به چنگ پلیس می افتد. مامورین پرونده برای دستگیر کردن سایر اعضای باند، چهره او را به کمک جراحی پلاستیک با یک پلیس مجرب و درستکار به نام شان آرچر (جان تراولتا) که اتفاقا دشمن خونی کستر است، عوض می کنند. داستان از آنجا اوج می گیرد که کستر نیز پس از آگاهی از این مسئله، در نقش شان فرو رفته و بدین ترتیب به خانواده و همکاران او نزدیک می شود.

Con Air

  • تاریخ اکران: 1997
  • امتیاز IMDB: 6.9

داستان Con Air درباره یکی از تکاوران ارتش آمریکا یعنی کامرون پو است که به خاطر قتل غیر عمد اکنون در زندان به سر می برد. وی بالاخره اجازه این را پیدا می کند که موقتا پیش خانواده اش برگردد، اما از بخت بد هواپیمایش تحت کنترل خلافکاران در می آید؛ خلافکارانی که جزو خطرناک ترین محکومان سیستم قضایی کشور هستند. اینجاست که کامرون تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا جلوی خروج مجرمین از کشور را گرفته و به خانه بازگردد.

ارسال نظر