نتفلیکس ساخت فصل چهارم سریال Stranger Things را تایید کرد

رسانه کلیک – شبکه نتفلیکس از ساخت فصل چهارم سریال Stranger Things خبر داد. این سریال به احتمال زیاد در اواسط سال 2021 به نمایش در می آید.

نتفلیکس ساخت فصل چهارم سریال Stranger Things را تایید کرد

با توجه به سکانس پایانی فصل سوم Stranger Things، به نظر می رسید که نویسندگان سریال هنوز داستان های بسیاری برای گفتن داشته باشند. خوشبختانه شبکه نتفلیکس به تازگی از تمدید این سریال و پخش فصل چهارم آن در آینده خبر داده است.

سریال چیزهای عجیب که با پس زمینه فیلم های دهه هشتاد ساخته شده، ترکیبی از احساسات نوجوانانه و وقایع عجیب و وحشتناکی است که برای چند دوست بسیاری صمیمی رخ می دهد. حال شبکه نتفلیکس با پخش تریلر جدید سریال Stranger Things تایید کرد که این مجموعه پرطرفدار در فصل چهار ادامه پیدا می کند. البته تاریخ دقیقی برای نمایش این مجموعه اعلام نشده است. با این حال با مشاهده تریلر می توان حدس زد که دنباله داستان، به احتمال زیاد در شهر هاوکینز رخ نمی دهد. البته این موضوع و همینطور ساخت فصل چهارم، به نوعی قابل پیش بینی بود. در واقع شاون لوی، تولیدکننده و کارگردان سریال Stranger Things به شخصه در سال 2018 لو داده بود که پخش فصل چهارم، کم و بیش تایید شده است.

تمدید سریال جذاب چیزهای عجیب برای فصل پنجم هنوز مشخص نیست. اما با توجه به این که دنیای فانتزی و رازآلود الون و دوستانش یکی از موفق ترین برنامه های نتفلیکس در سال های اخیر به شمار می آید، می توان انتظار داشت که عوامل این سریال برای ادامه دادن داستان، اوج خلاقیت و مهارت خود را به کار بگیرند. البته نتفلیکس برای تمدید و ادامه پخش سریال Stranger thing دلایل دیگری نیز دارد که مهم ترین آن ها، رقابت با سرویس های نوظهور دیزنی پلاس و اپل تیوی پلاس است. این شرکت تمام تلاش خود را به کار گرفته تا تعداد بینندگان خود را به حداکثر برساند.

ارسال نظر