دوربین داهوا با کیفیت بینظیر در ایران

دوربین‌های مدار بسته را باید تاثیرگذارترین و مهم‌ترین بخش از امنیت یک مجموعه دانست. این دوربین‌ها به واسطه نظارت دائمی و لحظه‌ای، قادر هستند تا بالاترین سطح از ایمنی را برای یک مجموعه تامین کنند.

دوربین داهوا با کیفیت بینظیر در ایران

در طی سال‌های مختلف، پیشرفت‌ها و تغییرات بزرگی در دوربین‌های مدار بسته ایجاد شده است و این دستگاه‌ها به انواع و اقسام تجهیزات جانبی مجهز شده‌اند؛ به‌طوری‌که هر دسته از دوربین‌های مدار بسته می‌توانند متناسب با نیاز شما، کارایی متفاوت و مختلفی داشته باشند. در این مطلب قصد داریم علاوه‌بر معرفی شرکت تولیدکننده دوربین‌های مداربسته داهوا، به نکات مهم و جذاب پیرامون محصولات این شرکت که توسط نمایندگی داهوا در ایران عرضه شده است، بپردازیم.

چرا به دوربین‌های مدار بسته نیاز داریم؟

همه ما می‌دانیم که تامین امنیت یک محیط یا یک مجموعه، وظیفه‌ای سخت و پیچیده است. خصوصا اگر قرار باشد در مورد یک محیط یا مجموعه بسیار بزرگ صحبت کنیم. موضوع نظارت دائمی و لحظه‌ای سبب شده است تا چنین وظیفه سختی بر عهده دوربین‌های مدار بسته باشد. دوربین‌های مدار بسته قادرند به‌صورت ۲۴ ساعته و بدون کمترین تاخیر، امنیت یک مجموعه را تامین کرده و به نحوی، همانند چشم و گوش شما عمل کنند. در ادامه برخی از مهم‌ترین کاربردهای یک دوربین مداربسته داهوا را بررسی خواهیم کرد.

جلوگیری از بروز جرم و جنایت

دوربین‌های مدار بسته اولین نگرانی سارقین و مجرمین هستند؛ زیرا قابلیت ضبط و ثبت تمامی اتفاقات محیطی را به‌صورت لحظه‌به‌لحظه دارند و به همین دلیل نیز، مجرمین و سارقین به محیط‌ها و مجموعه‌های مجهز به دوربین‌های مدار بسته، وارد نمی‌شوند. نمایندگی داهوا می‌تواند خیال شما را بابت بسیاری از چالش‌های امنیتی راحت کند.

کاهش هزینه‌های امنیتی

طبیعی است که بدون بهره‌گیری از دوربین‌های مدار بسته، شما مجبور هستید که نگهبان‌ها یا سگ‌های نگهبان بیشتری استخدام کنید تا بتوانید یک فضای امن را به معنای واقعی ایجاد کرده باشید. اگر حتی محدودیت نگهبان‌ها یا سگ‌های نگهبان را نادیده بگیریم، از موضوع افزایش هزینه‌های امنیتی که به دلیل عدم استفاده از دوربین‌های مدار بسته، ایجاد می‌شود نیز نمی‌توان گذشت. به بیان بهتر، استفاده از دوربین‌های مدار بسته، باعث کاهش هزینه‌های امنیتی می‌شوند.

افزایش ضریب امنیت

اگر تمامی فاکتورهای امنیتی را رعایت کنید و در تک تک این موارد، بالاترین استانداردها را اعمال کنید، بازهم نمی‌توان اثرگذاری دوربین‌های مدار بسته را بر افزایش ضریب امنیت یک مجموعه نادیده گرفت. دوربین‌های مدار بسته به دلیل ماهیت خاص و تاثیرگذاری که دارند، ضریب امنیت را تا حد بسیار زیادی بالا خواهند برد.

تامین امنیت کارکنان

به گفته نمایندگی داهوا، دوربین‌های مدار بسته به‌عنوان یک ناظر بی‌طرف عمل می‌کنند و با ضبط و ثبت تمام اتفاقات رخ داده در یک محیط، می‌توانند امنیت کارکنان یک مجموعه را هنگام بروز مشکلات مختلف، به‌عنوان سند و مدرکی معتبر، قابلیت استناد داشته باشند. همچنین این وسایل امنیتی پر کاربرد، برای جلوگیری از ایجاد آزار و اذیت جنسی بانوان در محیط کار، فوق‌العاده مهم و الزامی هستند.

امکان نظارت لحظه‌ای

قابلیت نظارت لحظه‌ای به وسیله دوربین‌های مدار بسته می‌تواند در شناسایی به‌موقع رخدادها و پیشگیری از اتفاقات تلخ و تاسف‌بار جلوگیری به عمل آورد. هنگامی که یک محیط به‌صورت لحظه‌ای و در آن واحد توسط شما نظارت می‌شود، از وقوع اتفاقات در آن با خبر هستید و می‌توانید اقدامات لازم در جهت تامین آرامش و امنیت را انجام دهید.

باید توجه داشت که فواید و مزایای استفاده از دوربین‌های مدار بسته نمایندگی داهوا به همین موارد ختم نمی‌شود و کاربردهای مفید و فراوان آن‌ها سبب می‌شود که به استفاده از این وسایل امنیتی محبوب، روی آورید.

معرفی شرکت داهوا؛ تولیدکننده انواع دوربین‌های مدار بسته

شرکت داهوا تکنالوجی یکی از برترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان در حوزه محصولات نظارتی و امنیتی است که دوربین‌های مدار بسته را باید گل سرسبد محصولات این شرکت به شمار آورد. داهوا فعالیت خود را از سال ۲۰۰۱ آغاز کرد و با سرعت تمام مسیر رشد و پیشرفت خود را پیگیری کرده است و اکنون این شرکت به یکی از تامین‌کنندگان اصلی دوربین‌های مدار بسته و سایر سیستم‌های نظارتی و امنیتی تبدیل شده است.

از جمله افتخارات این شرکت باید به تولید و ارائه طیف وسیعی از محصولات مختلف شامل سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای نظارتی، ارائه راهکارهای هوشمندانه در حوزه کنترل ترافیک و همچنین راه‌حل‌های کاربردی مختلف در حوزه اسمارت هاوس (خانه هوشمند) اشاره کرد. به گفته نمایندگی داهوا، فعالیت این شرکت به همین موارد محدود نیست و حوزه‌هایی مانند هوش مصنوعی، پردازش ابری، امنیت سایبری و اینترنت اشیا را هم شامل می‌شود.

بیش از ۲۰ سال فعالیت موفقیت‌آمیز این شرکت در تولید دوربین مداربسته داهوا، بیانگر توانایی و تخصص فوق‌العاده پیشرفته آن در حوزه‌های مختلف نظارتی، امنیتی و پردازشی است. داهوا هر سال مجموعه‌ای از محصولات تخصصی و پیشرفته خود در حوزه دوربین‌های مدار بسته را به بازار جهانی عرضه می‌کند که هر کدام متناسب با نیاز و نوع استفاده کاربران متفاوت است. این شرکت همچنین در کشور ایران نیز به‌صورت فعال و همه‌جانبه مشغول به ارائه خدمات است.

نمایندگی داهوا در ایران

نمایندگی داهوا در ایران از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را در زمینه فروش دوربین‌های مداربسته و دیگر تجهیزات تصویری، نظارتی و امنیتی آغاز کرده است. این مجموعه در پاسخ به درخواست کاربران برای فروش محصولات به‌صورت آنلاین و مجازی، مدت زیادی است که فعالیت خود را آغاز کرده است. فروشگاه داهوا ایران بستری مطمئن برای تهیه و بهره‌گیری از دوربین‌های مدار بسته در جهت افزایش امنیت مغازه، امنیت شرکت، امنیت منازل و دیگر مجموعه‌هاست.

این فروشگاه با بهره‌مندی از متخصصین باتجربه و توانا، به شما در انتخاب و نصب بهترین دوربین‌های مدار بسته متناسب با نیازهای خود کمک خواهد کرد و آماده است تا در این زمینه به‌صورت ۲۴ ساعته، مشاوره‌های خود را ارائه دهد. مجموعه ایران داهوا، نماینده رسمی فروش برند‌های داهوا و همچنین نماینده ایزی آی‌پی در ایران است که تمامی محصولات ارائه شده را با گارانتی معتبر “داهوا ایران” به مردم عزیز ایران ارائه می‌کند.

دستگاه ایکس‌وی‌آر (XVR) داهوا

دستگاه XVR داهوا یک دستگاه ضبط برای دوربین‌های مداربسته تحت شبکه و HDCVI بوده که وظیفه اصلی آن، ضبط و پردازش تصویر در سیستم‌های مداربسته تحت شبکه و HDCVI است. همچنین این دستگاه علاوه‌بر ضبط و پردازش تصاویر، می‌تواند ویژگی‌هایی مانند تشخیص حرکت و تشخیص پلاک و چهره را نیز انجام دهد.

دستگاه ان‌وی‌آر (NVR) داهوا

دستگاه ان‌وی‌آر داهوا یک دستگاه ضبط برای دوربین‌های مداربسته تحت شبکه است و لازم به ذکر است که دستگاه مذکور تنها وظیفه ضبط در سیستم‌های مداربسته تحت شبکه را بر عهده دارد. گفتنی است که عمل پردازش تصویر دوربین‌ها‌ی تحت شبکه در همین دوربین‌ها انجام خواهد شد. علاوه‌براین، انواع دستگاه‌های ضبط ان‌وی‌آر عرضه شده در نمایندگی داهوا می‌توانند ویژگی‌های هوشمند دیگری همچون تشخیص پلاک و چهره را نیز ارائه دهند.

دوربین‌های تحت شبکه داهوا

دوربین تحت شبکه داهوا، در انواع مدل‌های ۱ تا ۱۲ مگاپیکسل تولید و عرضه شده‌اند. این دوربین‌ها توانایی‌ها و امکانات متنوعی را دارند که می‌توان از جمله آن‌ها به مدل‌هایی با ویژگی‌های ضبط صدا (در دو مدل میکروفون‌دار و میکروفون‌خور) و بی‌صدا اشاره کرد که در ایران نیز موجود هستند. کیفیت تصویر در این مدل از دوربین تحت شبکه داهوا، بسیار مورد توجه و تمرکز سازنده بوده و تمام تلاش خود را به‌کار گرفته تا کیفیتی عالی و شایسته ارائه دهد.

دوربین‌های اچ‌دی (CVI) داهوا

این دسته از محصولات شرکت داهوا، جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین دوربین‌های این شرکت محسوب می‌شوند که قابلیت‌های مختلف و متنوعی را بر اساس محصول خریداری شده ارائه می‌دهند. از جمله ویژگی‌های قابل ذکر در این سری، کیفیت و عمر بالای دستگاه است که نیاز به تعمیرات را در بلندمدت کاهش خواهد داد.

چرا دوربین‌های مدار بسته مورد نیاز خود را از نمایندگی داهوا خریداری کنیم؟

شرکت محبوب و پرطرفدار داهوا، شرکتی شناخته‌شده در سطح بین‌الملل است که بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت تخصصی آن و همچنین حضور دائمی در اکثر کشورهای بزرگ جهان، بیانگر کیفیت و ظرفیت بالای محصولات آن است. این شرکت در کنار ارائه محصولاتی با کیفیت مناسب، روی قیمت محصولات نیز تمرکز زیادی داشته است تا مجموعه‌ای بنابر نیاز و استفاده‌های خود بتواند بهترین انتخاب ممکن را داشته باشد.

این شرکت متعهد به ارائه یک پشتیبانی عالی از محصولات خود به واسطه نمایندگی داهواست. به جرات می‌توان گفت این موضوع یکی از دلایل محبوبیت و پرطرفدار بودن این شرکت، چه در ایران و چه در سطح جهانی است. شرکت داهوا در تلاش است تا مقوله امنیت را بیش از پیش توسعه دهد و در راه رسیدن به آن تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

سخن نهایی

در این موضوع شکی نیست که بدون وجود دوربین‌های مداربسته، امنیت به معنای واقعی نیز وجود نخواهد داشت. دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های نظارتی، تصویری و امنیتی نمایندگی داهوا را باید بازیگران اصلی حوزه امنیت در یک مجموعه یا محیط حساب کرد. برای تامین امنیت و ارتقای سطح آن، باید به شرکت محبوب و نام آشنایی مانند داهوا اعتماد کرد که سال‌ها فعالیت آن بیانگر تخصص و توانایی فوق‌العاده زیاد آن است.

 

ارسال نظر