نخستین سری از خودروهای جتا VS7 و جتا VS5 تحویل مشتریان شدند + عکس

شرکت ماموت خودرو نخستین سری از خودروهای جتا VS7 و جتا VS5 را تحویل خریداران داد.

نخستین سری از خودروهای جتا VS7 و جتا VS5 تحویل مشتریان شدند + عکس

شرکت ماموت خودرو نخستین سری از خودروهای جتا VS7 و جتا VS5 را تحویل خریداران داد. این شرکت در دور جدید واردات خودرو مسئولیت عرضه محصولات جتا را بر عهده گرفته است. این شرکت پیش از پایان آذرماه، نخستین سری از محصولات خود را به خریداران آن‌ها تحویل داد.

ماموت خودرو در دوره پیشین واردات خودرو به عرضه خودروهای فولکس واگن مشغول بود و اکنون محصولات زیرشاخه اقتصادی آن را برای عرضه به بازار ایران درنظر گرفته است. در مراسم تحویل هر دو کراس‌اوور جتا، مدیران این شرکت و خانواده‌های خریداران حضور داشتند.

نگاهی به جتا VS7 و جتا VS5

جتا VS7 و جتا VS5 درحقیقت یک خودرو هستند که در قالب دو تیپ مختلف به تولید می‌رسند. زیربنا و همچنین مشخصات فنی این دو خودرو کاملاً شبیه به یکدیگر است، اما جتا VS7 ابعاد بزرگ‌تر و همچنین امکانات بیشتری را در خود جای داده است. به‌لطف قیمت مقرون‌به‌صرفه خودروهای چینی، هر دو کراس‌اوور جتا با سطح قابل‌قبولی از امکانات رفاهی و ایمنی به دست مشتریان ایرانی می‌رسند.

هر دو کراس‌اوور جتا از پیشرانه 1.4 لیتری چهارسیلندر توربوشارژر فولکس واگن بهره می‌برند. این پیشرانه حداکثر 148 اسب‌بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس شش‌سرعته اتوماتیک از برند آیسین نیز وظیفه انتقال قدرت را در هر دو کراس‌اوور جتا بر عهده دارد. هر دو کراس‌اوور جتا از سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو استفاده می‌کنند و بنابراین خودروهایی تک‌دیفرانسیل هستند.

ماموت خودرو مدتی پیش از تحویل این دو خودرو،‌ قیمت آن‌ها را اعلام کرد. قیمت جتا VS7 از سوی ماموت خودرو معادل دو میلیارد و 535 میلیون تومان اعلام شده است. جتا VS5‌ نیز دو میلیارد و 120 میلیون تومان قیمت دارد. کراس‌اوورهای کوچک و متوسط چینی در بازار ایران، رقبای اصلی دو محصول جتا هستند.

منبع: دیجیاتو

 

ارسال نظر