انتشار اطلاعات جدید در رابطه با نسل آینده آئودی TT

رسانه کلیک - شایعات جدید به سبک طراحی نسل آینده آئودی TT اشاره دارد. به نظر می رسد این محصول به عنوان یک خودروی 4 درب کوپه معرفی می شود.

انتشار اطلاعات جدید در رابطه با نسل آینده آئودی TT

نزدیک به 4 سال پیش شرکت آئودی در نمایشگاه خودروی پاریس از خودروی مفهومی آئودی TT اسپرت‌بک رونمایی کرد. این محصول دارای 4 درب بود و می توانست 4 سرنشین را حمل کند. در صورتی که شایعات اخیر صحت داشته باشد، این سبک طراحی در نسل آینده آئودی TT مورد استفاده قرار می گیرد.

نسل جدید آئودی TT نزدیک به 2 سال دیگر معرفی می شود. به نظر می رسد آئودی قصد دارد تولید مدل 2 درب این خودرو را متوقف کند و به عنوان جایگزین آن، یک خودروی 4 درب را روانه بازار کند.

بر اساس اطلاعاتی که از سوی Auto Express منتشر شده، مقامات آئودی با تولید آئودی TT به صورت 4 درب موافقت کرده اند. با توجه به این موضوع، به احتمال زیاد نسل آینده آئودی TT دارای 4 درب است.

نسل جدید آئودی TT در مقایسه با نمونه کنونی خود ابعاد بزرگتری خواهد داشت. افزایش ابعاد کلی این خودرو باعث می شود سرنشینان به فضای بیشتری دسترسی داشته باشند.

در گزارشی که به تازگی منتشر شده، میزان افزایش ابعاد این خودرو اعلام شده است. اطلاعات منتشر شده به افزایش فاصله دو محور چرخ های این خودرو به میزان 120 میلی متر و افزایش طول کلی خودرو تا 290 میلی متر اشاره می کند. این خودرو 60 میلی متر عرض بیشتری در مقایسه با نسل کنونی دارد.

این خودرو بر اساس نسخه بهبود یافته پلتفرم MQB شرکت فولکس واگن توسعه پیدا می کند. این خودرو در نسخه های مختلف مجهز به موتور دیزل و سیستم هیبریدی به بازار عرضه می شود. انتظار می رود این خودرو در نمونه تمام الکتریکی و پلاگین هیبریدی نیز در اختیار خریداران قرار بگیرد.

این خودرو در بازار باید با مرسدس بنز کلاس CLA رقابت کند. در صورتی که بی ام و در آینده از مدل گرن کوپه خودروهای سری 2 رونمایی کند، باید با نسل جدید آئودی TT مبارزه کند.

ارسال نظر