گوشی میزو پرو 6 به قابلیت فورس تاچ مجهز می‌شود

به تازگی تصویری رسمی از محیط صفحه نمایش گوشی میزو پرو 6 (Meizu Pro 6) منتشر شده که از تجهیز این گوشی به قابلیت فورس تاچ (Force Touch) خبر می‌دهد.

گوشی میزو پرو 6 به قابلیت فورس تاچ مجهز می‌شود

کمپانی میزو در سال 2015 عملکردی فوق‌العاده عالی داشته و هم اکنون یکی از کمپانی‌های محسوب می‌شود که سرعت پیشرفت بی‌نظیری دارد. این برند چینی در سال 2015 محصولات متنوعی را معرفی کرد و پرچمدار این کمپانی در سال گذشته گوشی هوشمند میزو پرو 5 (Meizu Pro 5) بود. میزو در جریان کنگره جهانی موبایل 2016 (MWC 2016) هم از نسخه ابونتویی این محصول رونمایی کرد.

به گزارش کلیک، در آینده نزدیک شاهد معرفی دو گوشی هوشمند جدید از سوی شرکت میزو خواهیم بود که احتمالا MX6 و PRO 6 نام دارند. تا کنون اطلاعات رسمی در رابطه با این دو گوشی هوشمند ارائه نشده بود، اما ساعاتی پیش نائب رئیس شرکت میزو آقای یانگ یان (Yang Yan) در حساب کاربر اختصاصی و رسمی مربوط به شبکه اجتماعی Weibo خود تصویری را از محیط صفحه نمایش گوی پرو 6 منتشر کرده که در آن پشتیبانی دستگاه از قابلیت فورسبه وضوح قابل مشاهده است.

1

به گزارش کلیک، عملکرد قابلیت فورس تاچ صفحه نمایش گوشی هوشمند میزو پرو 6 احتمالا مشابه با شیوه عملکرد این قابلیت در آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس اپل خواهد بود. در این بین مطمئنا میزو نام این قابلیت را تغییر داده و آن را با لقبی اختصاصی معرفی می‌کند. متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری در رابطه با گوشی هوشمند میزو پرو 6 منتشر نشده، اما پیش بینی می‌کنیم که طی سه ماه سوم و یا سه ماه آخر سال 2016 شاهد رونمایی رسمی از این گوشی باشیم. بنابراین بدون تردید طی مدت زمان باقی مانده و پیش رو اخبار و شایعات زیادی در رابطه با این محصول خواهیم شنید.

طبق شایعات به دست آمده، احتمالا کمپانی میزو گوشی هوشمند پرو 6 خود را به سیستم روی چیپ (SoC) اگزینو 8870 سامسونگ مجهز می‌کند. این سیستم روی چیپ هنوز به طور رسمی معرفی نشده، اما ظاهرا این تراشه‌ نسخه‌ای از تراشه اگزینوس 8890 خواهد بود مکه فرکانس کاری هسته‌های پردازشگر آن کاهش داده شده و سامسونگ آن را برای فروش به سایر برندهای فعال در صنعت موبایل طراحی کرده است. احتمالا گوشی هوشمند پرو 6 میزو از صفحه نمایشی AMOLED و رمی 4 گیگابایتی نیز بهره‌مند می‌شود و سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی آن هم اندروید 6.0 مارشمالو خواهد بود.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر