ظاهر شخصیت کین مسترز در Street Fighter V تغییر پیدا کرده است

اگر یکی از طرفداران بازی محبوب Street Fighter V باشید، حتما شخصیت Ken Masters را می شناسید! اگر به تصاویر و تریلرهای جدید این بازی توجه کرده باشید، حتما با خودتان گفته اید که شخصیت اصلی بازی یعنی Ken Masters در این نسخه کمی تغییر پیدا کرده است و ظاهر این شخصیت نسبت به نسخه های قبلی متفاوت است. این حدس شما کاملا درست است و سازندگان نسخه پنجم سری بازی Street Fighter تایید کردند که شخصیت این بازی را دوباره از نو طراحی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

ظاهر شخصیت کین مسترز در Street Fighter V تغییر پیدا کرده است

حتما با خودتان گفته اید که شخصیت اصلی بازی یعنی Ken Masters در این نسخه کمی تغییر پیدا کرده است و ظاهر این شخصیت نسبت به نسخه های قبلی متفاوت است. این حدس شما کاملا درست است و سازندگان نسخه پنجم سری بازی Street Fighter تایید کردند که شخصیت این بازی را دوباره از نو طراحی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، مدتی پیش اقای مایک لان، مدیر کمپانی نامدار کپکام به تازگی با وب سایت معتبر IGN در مراسم PAX South مصاحبه ای داشته است که در این مصاحبه وب سایت بزرگ IGN سوال هایی در خصوص تغییر ظاهر شخصیت Ken Masters پرسید.

خبرنگار وب سایت IGN در این مصاحبه پرسید:

چرا شخصیت کن مستر در نسخه پنجم بازی Street Fighter کمی عجیب به نظر می رسد؟

ایشان در جواب به سوال خبرنگار وب سایت IGN، گفت:

کن مسترز خیلی هم خوب به نظر می رسد و اصلا عجیب نیست (با خنده)! بسیاری از گیمرها و کاربران می گویند که کین در نسخه پنجم سری مبارزگر خیابانی کمی تغییر کرده است. مدل موهای این شخصیت نسبت به گذشته متفاوت تر شده و یک تی شرت جدید و اسپرت به تن کرده است.

وی در ادامه صحبت های خود افزود:

البته بهتر است بدانید که این تغییرات فقط مربوط به تغییرات ظاهری او نیست و نوع مبارزه این شخصیت نسبت به گذشته تغییر پیدا کرده است. در واقع تیم سازنده این بازی در نظر داشته که شخصیت کین را کمی تغییر دهد و کین قدیمی و کین جدید را از یکدیگر جدا کند. همان طور که اشاره کردم، این تغییرات فقط مربوط به تغییرات رنگ و مدل مو نیست.

شخصیت محبوب و دوست داشتنی کن مسترز برای اولین بار در نسخه پنجم بازی Street Fighter در نمایشگاه San Diego Comic-Con (تابستان سال میلادی گذشته) به صورت رسمی معرفی شد. طرفداران و مشتاقان این بازی در زمان معرفی این شخصیت، به سرعت به تغییر ظاهر او پی بردند و در انجمن ها و وب سایت های معتبر خارجی در این خصوص بحث هایی را ایجاد کردند که سرانجام این خبر به صورت رسمی توسط سازندگان بازی تایید شد.

لازم است بدانید که تا به امروز کمپانی بزرگ کپکام نسخه های بتای زیادی از بازی Street Fighter V را در اختیار دارندگان کنسول پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی قرار داد. اگر شما تا به حال موفق به تجربه نسخه آزمایشی این بازی نبودید، باید تا زمان انتشار رسمی نسخه نهایی این بازی محبوب، صبر کنید.

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده توسط منابع معتبر خارجی، بازی محبوب و پرطرفدار Street Fighter V قرار است در تاریخ 16 فبریه سال میلادی مصادف با 27 بهمن ماه سال 1394 برای دو پلتفرم پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز توسط کمپانی کپکام منتشر می شود. خوشبختانه کمپانی کپکام در این نسخه از سری Street Fighter از قابلیت Cross Platform استفاده کرده است. قابلیت Cross Platform به گیمرهای کنسول پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی اجازه می دهد که در انتخاب رقیب خود هیچ محدودیتی نداشته باشند. برای مثال یک گیمر در کامپیوتر شخصی خود قادر خواهد بود که با یک گیمری که در کنسول پلی استیشن 4 مشغول به تجربه این بازی است، مبارزه کند.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص بازی Street Fighter V چیست؟ آیا شما منتظر عرضه این بازی از سوی کمپانی کپکام هستید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر