سونی از واکمن A26 و هدفون جدید خود رونمایی کرد

کمپانی سونی در کنفرانس مطبوعاتی CES 2016 خود از واکمن‌های جدیدش با نام اختصاصی Walkman A26 رونمایی کرد.

سونی از واکمن A26 و هدفون جدید خود رونمایی کرد

واکمن‌ جدید سونی از نظر رنگی بسیار متنوع است و شامل رنگ‌های خاکستری، آبی، قرمز، بنفش، سفید و سبز روشن می‌شود. این واکمن همچنین به هندزفری‌ اختصاصی با قابلیت از بین بردن نویزهای محیطی مجهز است که کیفیت انتقال صدای کم نظیری را ارائه می‌کند.

در طراحی واکمن جدید A26 سونی بیشتر به تعبیه دکمه‌های فیزیکی تکیه شده واز قابلیت‌های لمسی چندان استفاده‌ای به عمل نیامده است. این واکمن از اتصال بلوتوث به منظور پخش موسیقی با استفاده از هدست‌ بلوتوث‌ها و همچنین قابلیت اتصال NFC پشتیبانی به عمل می‌آورد.

1

واکمن A26 سونی از فرمت‌های صوتی همچون FLAC، AIFF، WAV، ALAC، MP3 و ACC پشتیبانی می‌کند و حافظه‌ داخلی آن ظرفیت 32 گیگابایتی را به همراه دارد. این واکمن همچنین قابلیت پشتیبانی از رم میکرو اس دی (Micro SD) را به همراه دارد و بدین سبب می‌توانید فضای ذخیره‌سازی اطلاعات آن را تا سقف 128 گیگابایت افزایش دهید.

در رابطه با ظرفیت باتری این محصول اطلاعات ارائه نشده، اما سونی مدعی شده که باتری واکمن A26 در شرایط پخش فایل‌های صوتی MP3 می‌تواند تا 50 ساعت دوام را به همراه داشته باشد. اما در کنار این واکمن، شرکت سونی از هدفون‌های جدیدی نیز رونمایی کرد. یکی از هدفون‌هایی که به طور اختصاصی به منظور استفاده با واکمن A26 رونمایی شده، هدفون NC نام دارد که از تکنولوژی نویزگیر automatic AI سونی بهره می‌برد. این هدفون همچنین از قابلیت و تکنولوژی DSEE بهره‌مند است که منجر به بهبود کیفیت صوتی فایل‌های MP3 خواهد شد.

2

منبع: theverge

ارسال نظر