ال جی واچ W7 از راه رسید؛ ساعت هوشمند هیبریدی با قیمت 450 دلار

رسانه کلیک - شرکت ال جی به تازگی ساعت هوشمند جدید خود را معرفی کرد. ال جی واچ W7 به نمایشگر لمسی 1.2 اینچی LCD مجهز شده است.

ال جی واچ W7 از راه رسید؛ ساعت هوشمند هیبریدی با قیمت 450 دلار

شرکت ال جی علاوه بر گوشی هوشمند V40 ThinQ از ساعت هوشمند ال جی واچ W7 نیز رونمایی کرد. بر اساس اعلام این شرکت کره ای، ال جی واچ W7 اولین ساعت هوشمند هیبریدی مجهز به سیستم عامل Wear OS به حساب می آید.

اسمارت واچ جدید ال جی به صورت دیجیتال و مکانیکی کار می کند و کاربر می تواند از این گجت به عنوان یک ساعت معمولی نیز استفاده کند. ال جی برای ساخت بدنه این محصول از فولاد ضد زنگ بهره برده است.

این ساعت هوشمند ابعاد بزرگی دارد و برای افراد با دست های کوچک چندان مناسب نیست. ال جی برای این محصول خود یک صفحه نمایش لمسی 1.2 اینچی LCD با رزولوشن 360 × 360 پیکسل در نظر گرفته است.

در حالی که کوالکام به تازگی از پردازنده اسنپدراگون Wear 3100 رونمایی کرده است، قدرت ال جی واچ W7 را چیپست قدیمی اسنپدراگون Wear 2100 تامین می کند.

ساعت هوشمند جدید ال جی به 4 گیگابایت رم و 768 مگابایت حافظه رم مجهز شده است. این شرکت کره ای برای ال جی واچ W7 یک باتری 240 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته که در حالت هوشمند تا 2 روز شارژدهی دارد. در صورتی که کاربر تنها از ساعت این دستگاه استفاده کند، شارژدهی آن به 100 روز می رسد.

ساعت هوشمند ال جی همچنین از استاندارد IP68 بهره می برد که باعث مقاومت آن در برابر آب و گرد و غبار می شود. ال جی برای توسعه این محصول با شرکت سوییسی Soprod SA همکاری کرده است.

ال جی واچ W7 ابعادی برابر با 12.3 × 45.4 × 44.5 میلی متر داشته و وزن آن به 79.5 گرم می رسد. کسانی که تمایل به خرید این ساعت هوشمند دارند، با پرداخت مبلغ 450 دلار می توانند آن را تهیه کنند.

ارسال نظر