BMW سریع ترین پهپاد دنیا را می سازد

رسانه کلیک - شرکت BMW با مشارکت Drone Racing League قصد دارد رکورد جدیدی به ثبت رسانده و سریع ترین پهپاد دنیا را طراحی و تولید کند.

BMW سریع ترین پهپاد دنیا را می سازد

شرکت DRL پیشتر با طراحی پهپاد RacerX به سرعت 265 کیلومتر بر ساعت رسیده بود و حالا BMW قصد دارد تا با اهدای سیستم تونل باد و در کنار آن، تجربه و تکنیک های فنی، رکورد جدیدی را به ثبت رسانده و در ساخت سریع ترین پهپاد دنیا مشارکت کند. شایان ذکر است که این تولید کننده ماشین قصد دارد تا تکنولوژی DRL را به نمایشگاه مرکزی خود در مونیخ آلمان بیاورد.

Drone Racing League با توجه به قراردادی که با ESPN امضا کرد، با سرعت زیادی در حال پیشرفت است. شایان ذکر است که آنها در حال مذاکره با افراد و شرکت های دیگر برای جذب سرمایه بیشتر هستند.

مدل های جدید پهپاد تولید شده توسط DRL در مقابل ضربات و برخورد با اجسام مقاوم تر شده و تعقیب کردن آنها برای بینندگان آسان تر شده است.

همکاری BMW با DRL برای تولید سریع ترین پهپاد دنیا ممکن است کمی عجیب به نظر برسد. اما مسئولان این شرکت آلمانی معتقد هستند که رقابت دِرون ها هنوز هم جذاب است و نمی توان تفاوت زیادی میان آنها با مسابقه های ماشین سواری قائل شد. آقای یورگ ریمن یکی از مدیران BMW در این باره گفت:

مسابقات پهپادها بسیار هیجان انگیز و رقابتی است و به نظر من، زمان و تکنولوژی خاصی برای آنها صرف شده و به همین دلیل، این گجت ها دارای شخصیت هستند.

ارسال نظر