گوشی آنر مجیک 2 ماه آینده رونمایی می شود

رسانه کلیک - شرکت آنر قصد دارد در تاریخ 31 اکتبر از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کند. انتظار می رود در این تاریخ شاهد معرفی گوشی آنر مجیک 2 باشیم.

گوشی آنر مجیک 2 ماه آینده رونمایی می شود

آنر که زیر مجموعه هواوی محسوب می شود، در آینده از یک گوشی هوشمند بدون حاشیه نمایشگر رونمایی می کند. در گذشته شاهد معرفی محصولات بدون حاشیه صفحه نمایش از سوی شرکت های ویوو و OPPO بودیم.

برای اولین بار شرکت آنر در نمایشگاه IFA 2018 در ماه آگوست اطلاعاتی از گوشی آنر مجیک 2 منتشر کرد. این دستگاه به پردازنده Kirin 980 شرکت هواوی مجهز می شود.

امروز این شرکت چینی تاریخ معرفی این اسمارت فون را مشخص کرده است. شرکت آنر قصد دارد در تاریخ 31 اکتبر از گوشی آنر مجیک 2 رونمایی کند. در این تاریخ با گوشی نوبیا X نیز ملاقات خواهیم کرد.

بر اساس تیزر منتشر شده، این گوشی هوشمند از مکانیزم کشویی بهره می برد که باعث افزایش نسبت نمایشگر به بدنه آن می شود. در گذشته شاهد عرضه گوشی اوپو Find X با مکانیزم کشویی بودیم.

به نظر می رسد مکانیزم کشویی گوشی آنر مجیک 2 با سایر محصولات مجهز به این ویژگی متفاوت باشد. در مصاحبه ای که اخیر مدیر عامل آنر انجام داده، به این نکته اشاره کرده که مکانیزم کشویی محصول آینده این شرکت از هوش مصنوعی بهره می برد.

آنر مجیک 2 مانند پرچمدار آینده شرکت هواوی، میت 20 و میت 20 پرو به پردازنده Kirin 980 مجهز می شود. این دستگاه از سنسور اثر انگشت درون نمایشگر بهره می برد. انتظار می رود بخش پشتی این گوشی هوشمند میزبان دوربین اصلی سه گانه باشد.

این دستگاه در مقایسه با نسل گذشته خود شارژدهی بالاتری خواهد داشت و همچنین از فناوری شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی می کند. نسل اول این محصول در سال 2016 به صورت رسمی معرفی شد. این دستگاه به نمایشگر 5.09 اینچی و پردازنده Kirin 950 مجهز شده است.

ارسال نظر