گوشی وان پلاس 6T در تصویری جدید به نمایش درآمد

رسانه کلیک - شرکت وان پلاس در آینده از نسخه بهبود یافته پرچمدار خود رونمایی می کند. به تازگی تصویری از گوشی وان پلاس 6 تی در فضای مجازی منتشر شده است.

گوشی وان پلاس 6T در تصویری جدید به نمایش درآمد

انتظار می رود در ماه آینده میلادی با گوشی وان پلاس 6 تی به صورت رسمی ملاقات کنیم. در هفته های اخیر اطلاعات زیادی از این گوشی هوشمند به فضای مجازی راه پیدا کرده است. به تازگی شاهد انتشار تصویری از این گوشی هوشمند در شبکه اجتماعی Weibo هستیم.

بر اساس شایعات و گزارش های گذشته، شرکت وان پلاس پرچمدار آینده خود را به برش نمایشگر قطره ای مجهز می کند ( رندر وان پلاس 6T منتشر شد؛ برش نمایشگر قطره ای ). این موضوع توسط تصویری که اخیرا به اینترنت راه پیدا کرده، تایید می شود.

تصویر منتشر شده از گوشی وان پلاس 6T، به استفاده از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر این دستگاه اشاره دارد ( وان پلاس 6T با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه می شود ). در این تصویر پرچمدار آینده وان پلاس در یک قاب محافظ قرار گرفته است. در زیر این قاب شاهد دو برش هستیم که با توجه به این موضوع، انتظار می رود وان پلاس 6 تی به جک 3.5 میلی متری هدفون مجهز شود.

بنابر شایعات و گزارش ها، پرچمدار آینده شرکت وان پلاس به دوربین اصلی سه گانه مشابه با اوپو R17 پرو مجهز می شود. در حالی که شایعات اولیه به استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ در این گوشی هوشمند اشاره می کردند، تصاویر و رندرهای منتشر شده این موضوع را رد می کنند.

انتظار می رود وان پلاس 6T به نمایشگر 6.4 اینچی با فناوری OLED مجهز شود. قدرت این گوشی هوشمند را مانند نسل کنونی آن، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند. به احتمال زیاد در این دستگاه از 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی استفاده می شود.

ارسال نظر