رندر جدید ال جی V40 ThinQ به اینترنت راه پیدا کرد؛ طراحی مشابه با گوشی های سری V

رسانه کلیک -  رندر ال جی وی 40 تینکیو به تازگی در اینترنت منتشر شد. این رندر بخش جلویی این گوشی هوشمند شرکت ال جی را به نمایش می گذارد که تفاوت چندانی با طراحی گوشی های سری V این شرکت ندارد.

رندر جدید ال جی V40 ThinQ به اینترنت راه پیدا کرد؛ طراحی مشابه با گوشی های سری V

ال جی در سال جاری میلادی از دو گوشی پرچمدار رونمایی کرده است. گوشی ال جی G7 ThinQ و ال جی V35 ThinQ این محصولات را تشکیل می دهند. در حالی که ال جی جی 7 تین کیو از بریدگی صفحه نمایش بهره می برد، ال جی وی 35 تینکیو فاقد این ویژگی است.

در حال حاضر بسیاری از گوشی های اندرویدی به برش نمایشگر مشابه با آیفون X مجهز شده اند. به تازگی رندر ال جی وی 40 تینکیو به اینترنت راه پیدا کرده که خبر از بریدگی صفحه نمایش آن می دهد.

بر اساس این رندر، طراحی پرچمدار آینده ال جی تفاوت چندانی با گوشی های سری V این شرکت ندارد. در جلوی این دستگاه برش نمایشگر حضور دارد که دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه را میزبانی می کند.

بر اساس شایعات و گزارش های منتشر شده در فضای مجازی، گوشی ال جی V40 ThinQ مانند بزرگترین نسخه گوشی های سری گلکسی S10 سامسونگ به 5 دوربین مجهز می شود ( رندرهای گوشی ال جی V40 ThinQ خبرساز شد؛ دوربین اصلی سه گانه ).

محصول آینده ال جی دارای دوربین اصلی سه گانه و دوربین سلفی دوگانه است. با توجه به ابعاد برش نمایشگر نمی توان انتظار حضور سیستم شناسایی چهره سه بعدی در این گوشی هوشمند داشت. رندر ال جی وی 40 تینکیو به حاشیه های کمی در اطراف نمایشگر خود مجهز می شود.

انتظار می رود ال جی ظرفیت باتری این گوشی هوشمند را افزایش دهد. در سال های اخیر محصولات این شرکت کره ای شارژدهی باتری کمی داشتند. پرچمدار آینده ال جی در تاریخ 12 مهر به صورت رسمی معرفی می شود ( تاریخ معرفی گوشی ال جی V40 ThinQ رسما اعلام شد ).

ارسال نظر