احتمال معرفی بلک بری KEY2 LE در تاریخ 30 آگوست

رسانه کلیک - شرکت بلک بری مراسمی را در تاریخ 30 آگوست برگزار می کند؛ به این ترتیب احتمال معرفی بلک بری KEY2 LE در این مراسم وجود دارد.

احتمال معرفی بلک بری KEY2 LE در تاریخ 30 آگوست

امروز شرکت TCL دعوتنامه ای را برای رسانه ها ارسال کرده است. بر اساس این دعوتنامه شرکت بلک بری مراسمی را در تاریخ 30 آگوست در نمایشگاه IFA برگزار خواهد کرد. در حالی که TCL اطلاعاتی در رابطه با دستگاه حاضر در این مراسم منتشر نکرده است؛ احتمال معرفی بلک بری KEY2 LE وجود دارد.

هفته گذشته رندری از این گوشی هوشمند به همراه مشخصات فنی آن در فضای مجازی منتشر شده بود. انتظار می رود این دستگاه در 4 رنگ مشکی، قرمز، آبی و مسی در اختیار خریداران قرار بگیرد ( رندر گوشی بلک بری KEY2 LE به همراه مشخصات آن فاش شد ).

گوشی بلک بری KEY2 LE به نمایشگر 4.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی مجهز می شود. این صفحه نمایش دارای تراکم پیکسلی 443 پیکسل در هر اینچ و نسبت تصویر 3:2 است. بلک بری برای این محصول خود شیشه محافظ گوریلا گلس 3 در نظر می گیرد.

قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 636 تامین می کند. این چیپست از 8 هسته پردازشی با فرکانس 1.8 گیگاهرتز بهره می برد و دارای پردازنده گرافیکی آدرنو 509 است. این دستگاه در دو نسخه مجهز به 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد که البته هر دو نمونه از 4 گیگابایت رم بهره می برند.

بلک بری کی 2 LE به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی مجهز می شود. این دستگاه دارای کیبورد فیزیکی مشابه با بلک بری KEY2 است. انتظار می رود در دکمه اسپیس این دستگاه سنسور اثر انگشت قرار بگیرد.

دیگر مشخصات محصول آینده بلک بری را شبکه ارتباطی 4G VoLTE، بلوتوث نسخه 5، سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 و باتری 3500 میلی آمپر ساعتی تشکیل می دهند. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه و قیمت این اسمارت فون در فضای مجازی منتشر نشده است.

ارسال نظر