هواوی گوشی نوت ۹ را به سخره گرفت!

رسانه کلیک - هواوی به تازگی تصویری را در اینترنت منتشر کرده و گوشی نوت ۹ را مسخره کرده است. به نظر این شرکت چینی، گلکسی نوت 9 یک پرچمدار جدید محسوب نمی شود.

هواوی گوشی نوت ۹ را به سخره گرفت!

در حالی که سامسونگ با استفاده از کمپین تبلیغاتی گلکسی نوت 9 به دنبال تمسخر محصولات اپل است، شرکت های اندرویدی چنین استراتژی را برای این پرچمدار کره ای دنبال می کنند ( آیا گلکسی نوت 9 در مقابل هواوی P20 پرو حرفی برای گفتن دارد؟ ).

هواوی جدیدترین شرکتی بوده که گوشی نوت ۹ را پرچمداری جدید نمی داند چرا که به اعتقاد این کمپانی، گلکسی نوت 9 در مقایسه با نسل گذشته خود پیشرفتی را تجربه نکرده است. هواوی ادعا می کند که بهبودهای واقعی را برای خریداران محصولات خود به ارمغان می آورد. هواوی در این رابطه گفته است:

ما گوشی هواوی P20 پرو را با پیشرفت ها و بهبودهای واقعی معرفی کردیم. کاربران این گوشی هوشمند هر روز تغییرات ایجاد شده در آن را متوجه می شوند. در بخش پشتی این محصول دوربین اصلی سه گانه حضور پیدا کرده است. در نسل آینده پرچمداران خود بهبودهای بیشتری را در نظر می گیریم.

هواوی در آینده از پرچمداران سری میت 20 رونمایی می کند. بر اساس برخی شایعات و گزارش ها، هواوی میت 20 پرو دارای نمایشگر خمیده و چهار دوربین است ( گوشی هواوی میت 20 پرو به نمایشگر خمیده OLED مجهز می شود ).

سامسونگ چند روز پیش از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد ( گوشی سامسونگ نوت 9 به صورت رسمی معرفی شد؛ دوربین هوشمند و قلم جادویی ). این گوشی هوشمند تغییرات زیادی را در بخش طراحی در مقایسه با نسل گذشته خود تجربه نکرده است.

مشخصات گلکسی نوت 9 را نمایشگر 6.4 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 845 / اگزینوس 9810، 6/8 گیگابایت رم، 128/512 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تشکیل می دهند.

قیمت گلکسی نوت ۹ در نسخه 128 گیگابایتی برابر با 999 دلار و در نمونه 512 گیگابایتی برابر با 1250 دلار است ( قیمت گوشی نوت 9 و زمان عرضه آن مشخص شد ). در حالی که پیش فروش نوت 9 شروع شده است، زمان عرضه نوت 9 برابر با 24 آگوست است.

ارسال نظر