منتظر معرفی آنر 9X در تاریخ 24 جولای باشید

رسانه کلیک - شرکت آنر مراسمی را در تاریخ 2 مرداد در کشور هند برگزار می کند. در این مراسم گوشی آنر 9X به صورت رسمی معرفی می شود.

منتظر معرفی آنر 9X در تاریخ 24 جولای باشید

زیر مجموعه هواوی، آنر به تازگی از گوشی های هوشمند آنر 10، آنر 7C و آنر 7A رونمایی کرده است. حال این کمپانی چینی قصد دارد مراسمی را در تاریخ 24 جولای در کشور هند برگزار کند تا گوشی هوشمند آنر 9X را در معرض دید عموم قرار دهد.

در تیزری که آنر برای این مراسم منتشر کرده است شاهد حضور عبارت «NOORDINARYBEAUTY» هستیم. این عبارت در دو رنگ آبی و بنفش به نمایش گذاشته شده است که می تواند نشان دهنده رنگ های مورد استفاده در آنر 9 ایکس باشد. حضور دو حرف O به معنای استفاده از دوربین اصلی دوگانه است.

انتظار می رود آنر 9X نسخه مخصوص بازار هند مدل 2018 آنر 9i باشد. این گوشی هوشمند از نمایشگر 5.84 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد و دارای نسبت تصویر 19:9 است. قدرت این اسمارت فون را پردازنده هشت هسته ای Kirin 659 تامین می کند و در آن از پردازنده گرافیکی MaliT830-MP2 و 4 گیگابایت رم استفاده شده است.

این گوشی هوشمند در دو نسخه مجهز به 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می شود که البته از درگاه کارت حافظه خارجی نیز پشتیبانی می کند. این دستگاه از کارت حافظه خارجی با حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت پشتیبانی می کند.

در بخش پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی قرار دارد که دارای فوکوس خودکار تشخیص فاز است و تصاویر پرتره ثبت می کند.

آنر 9X از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهره می برد که به هوش مصنوعی مجهز شده است. از راه های ارتباطی این دستگاه می توان به 4G VoLTE، بلوتوث نسخه 4.2 و GPS اشاره کرد. آنر برای این اسمارت فون خود سنسور اثر انگشت در نظر گرفته است.

از دیگر مشخصات این محصول می توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.0 با رابط کاربری EMUI 8.0 و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. در کشور چین آنر 9i با قیمت 209 دلار به فروش می رسد. انتظار می رود آنر 9X با قیمت مشابه در بازار هند عرضه شود.

ارسال نظر