بلک بری امنیت سایبری گوشی های CAT و لندرور را تامین می کند

رسانه کلیک - شرکت بلک بری طی قراردادی جدید موظف به تامین امنیت گوشی های هوشمند CAT و لندرور شد. این محصولات به استاندارد «BlackBerry Secure» مجهز می شوند.

بلک بری امنیت سایبری گوشی های CAT و لندرور را تامین می کند

شرکت بلک بری اعلام کرده که با تولیدکننده انگلیسی گوشی های هوشمند، Bullitt Group همکاری می کند. در همین راستا گوشی های آینده CAT و لندرور به «BlackBerry Secure» مجهز می شوند تا امنیت آن ها افزایش پیدا کند.

اسمارت فون های CAT و لندرور از مقاومت بالایی در برابر ضربه و نفوذ آب برخوردار هستند. استفاده از استاندارد BlackBerry Secure باعث می شود که امنیت آن ها در برابر حملات سایبری و ویروس ها افزایش پیدا کند.

شرکت Bullitt گوشی های CAT و لندرور را برای محل های خاصی همانند ساختمان های در حال ساخت و ساز طراحی کرده است. محصولات تولیدی این کمپانی در بیش از 100 کشور به فروش می رسد که البته بیشتر آن ها در کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقا، آمریکای شمالی و آمریکای لاتین عرضه می شوند. این قرارداد حضور بیشتر بلک بری در بازار را در پی دارد.

روز گذشته بلک بری گزارش مالی خود برای سه ماهه اولیه سال مالی 2019 را منتشر کرد. درآمد بخش نرم افزار و سرویس های این شرکت در این بازه زمانی در مقایسه با سال گذشته میلادی رشدی 18 درصدی را تجربه کرده است و به 189 میلیون دلار رسیده است.

در سه ماهه اولیه سال مالی 2019 بلک بری موفق به کسب درآمدی برابر با 219 میلیون دلار شده است. در این محدوده زمانی هر سهم بلک بری در بازار بورس کاهشی برابر با 11 سنت داشته است. انتظار می رود درآمد بخش نرم افزار و سرویس های این کمپانی در سال مالی 2019 رشدی در بازه 8 تا 10 درصد داشته باشد.

شرکت بلک بری در گذشته نه چندان دور از گوشی بلک بری KEY2 رونمایی کرد ( بلک بری KEY2 به صورت رسمی معرفی شد؛ دوربین اصلی دوگانه و کیبورد بهبود یافته ). انتظار می رود این محصول باعث افزایش درآمد این برند شود.

ارسال نظر