لنوو Z5 در تیزر جدید به نمایش گذاشته شد؛ نسبت نمایشگر به بدنه بالاتر از 95 درصد!

رسانه کلیک - کمپانی لنوو تیزری جدید را برای پرچمدار آینده خود منتشر کرد. بر اساس این تیزر نسبت نمایشگر به بدنه لنوو Z5 بیش از 95 درصد خواهد بود.

لنوو Z5 در تیزر جدید به نمایش گذاشته شد؛ نسبت نمایشگر به بدنه بالاتر از 95 درصد!

معاون مدیر عامل لنوو تیزری از پرچمدار آینده این شرکت، لنوو Z5 منتشر کرده است. این پرچمدار در ماه ژوئن معرفی خواهد شد. بر اساس اعلام معاون مدیر عامل این برند لنوو Z5 دارای بیشترین نسبت نمایشگر به بدنه در صنعت گوشی های هوشمند خواهد بود.

تیزر جدید لنوو Z5 خبر از نسبت نمایشگر به بدنه 95 درصدی این گوشی هوشمند می دهد. با اعلام نام این دستگاه به نظر می رسد که لنوو در آینده محصولی با برند ZUK معرفی نخواهد کرد. لنوو قصد دارد با معرفی Z5 با پرچمداران شیائومی، Mi MIX 2 و Mi MIX 2S به رقابت بپردازد.

بر اساس تصویر منتشر شده لنوو Z5 در هیچ یک از بخش های نمایشگر دارای حاشیه نیست. با توجه به قرارگیری خطوط آنتن بر روی فریم دستگاه انتظار می رود که با محصولی فلزی روبه‌رو باشیم ( استفاده از فلز در ساخت گوشی های هوشمند در سال های اخیر رشد داشته است ). بخش پایینی لنوو Z5 میزبان پورت USB Type-C خواهد بود.

معاون مدیر عامل لنوو اعلام کرده که این کمپانی چینی برای طراحی لنوو Z5 از 18 تکنولوژی پتتت شده استفاده کرده است. این شرکت با کاهش فضای موردنیاز دوربین و خطوط آنتن موفق شده حاشیه های نمایشگر را کاهش دهد.

با توجه به اظهارات معاون مدیر عامل لنوو این احتمال وجود دارد که با فناوری های جدیدی در این محصول مواجه شویم. یکی از این فناوری ها می تواند سنسور اثر انگشت تعبیه شده در نمایشگر باشد. لنوو می تواند پرچمدار آینده خود را به دوربین سلفی پاپ آپ مجهز کند. در رابطه با مشخصات فنی این گوشی هوشمند اطلاعاتی منتشر نشده است.

لنوو به تازگی از چندین اسمارت فون با نام های K5 ،S5 و K5 لایت رونمایی کرده است. با رونمایی از لنوو Z5 این شرکت قصد دارد در بازار چین به سهم بالاتری دست پیدا کند.

ارسال نظر