قیمت شیائومی می 7 فاش شد!

رسانه کلیک - به تازگی قیمت شیائومی می 7 در رسانه های خارجی لو رفته است. بر اساس اطلاعات جدید، این دستگاه با قیمت پایه 440 دلار به فروش می رسد.

قیمت شیائومی می 7 فاش شد!

پس از معرفی شیائومی Mi MIX 2S این شرکت چینی به دنبال رونمایی از پرچمدار آینده خود است. شیائومی می 7 در آینده نزدیک به عنوان جایگزین شیائومی Mi 6 معرفی خواهد شد. در همین راستا به تازگی قیمت شیائومی می 7 لو رفته است.

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده قیمت شیائومی می 7 در نسخه پایه مجهز به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برابر قیمت 2799 یوان ( 440 دلار ) است. نسخه بالاتر با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایتی حافظه داخلی با قیمت 3299 یوان در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

این اطلاعات جدید توسط وب‌سایت Xiaomi Mall منتشر شده است با این حال نمی توان به صحت آن اطمینان کرد. برای آگاهی از قیمت نسخه های مختلف این گوشی هوشمند باید تا معرفی رسمی آن صبر کنیم.

انتظار می رود این دستگاه همانند بسیاری از پرچمدارانی که در سال جاری میلادی معرفی شده اند به برش نمایشگر مجهز شود. بر اساس شایعات این دستگاه از نمایشگر 5.6 اینچی با فناوری OLED بهره می برد و به ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن (AOD) مجهز می شود.

گفته می شود شیائومی از نسخه پلاس این دستگاه با نمایشگر 6.01 اینچی نیز رونمایی خواهد کرد. انتظار می رود که برش نمایشگر این دستگاه میزبان دوربین اینفرارد برای سیستم شناسایی سه بعدی چهره باشد ( شیائومی Mi 7 اولین گوشی اندرویدی مجهز به سیستم شناسایی سه بعدی چهره ).

قدرت شیائومی Mi 7 را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین می کند. این گوشی هوشمند در دو نسخه مجهز به 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. هر دو نسخه این دستگاه به 6 گیگابایت رم مجهز خواهند شد. انتظار می رود که در این اسمارت فون از دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 مگاپیکسلی استفاده شود.

از دیگر مشخصات شیائومی می 7 می توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو، باتری 3350 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژر وایرلس اشاره کرد. بر اساس پوستری که به تازگی فاش شده است این دستگاه در تاریخ 23 مه معرفی می شود ( تاریخ معرفی شیائومی Mi 7 لو رفت ).

ارسال نظر