مشخصات اچ تی سی U12 از سوی اپراتور مخابراتی ورایزن فاش شد!

رسانه کلیک – تا به امروز چندین بار مشخصات اچ تی سی U12 فاش شده است. به تازگی اپراتور مخابراتی ورایزن مشخصات این دستگاه را منتشر کرده است.

مشخصات اچ تی سی U12 از سوی اپراتور مخابراتی ورایزن فاش شد!

اپراتور مخابراتی ورایزن برخی از مشخصات اچ تی سی U12 را در سایت Open Development خود قرار داده است. اچ تی سی U12 به تازگی در این سایت قرار گرفته که به معنای آن است توسط ورایزن عرضه می شود. در این سایت برخی مشخصات پرچمدار آینده اچ تی سی قابل مشاهده است.

بر اساس اعلام سایت ورایزن اچ تی سی U12 به نمایشگر 6.0 اینچی Super WQHD LCD مجهز می شود و بر روی آن شیشه محافظ گوریلا گلس قرار می گیرد. در مشخصات اچ تی سی U12 واژه «frameless» خودنمایی می کند که به طراحی تمام صفحه این دستگاه اشاره می کند. در این سایت اشاره ای به حضور و یا عدم وجود برش نمایشگر نشده است.

این محصول به باتری غول‌ پیکر 3500 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود و از استاندارد IP68 بهره می برد. سیستم عامل پیش فرض این مدل اندروید اوریو 8.0 خواهد بود. یکی از ویژگی های ذکر شده در این سایت پشتیبانی U12 از LTE Cat 12 است که با شایعات گذشته مغایرت دارد.

قدرت اچ تی سی U12 را همانند بسیاری از پرچمداران سال 2018 پردازنده اسنپدراگون 845 تامین می کند. در این صورت این دستگاه برای دانلود و آپلود به ترتیب از LTE Cat 18 و LTE Cat 13 پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات اچ تی سی U12 در گذشته توسط شایعات فاش شده بود. شایعات به استفاده از نمایشگر 5.99 اینچی با رزولوشن 1440 × 2960 پیکسل با فناوری LCD در این دستگاه اشاره کرده بودند. این دستگاه به پردازنده اسنپدارگون 845 مجهز می شود و از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

اچ تی سی پرچمدار آینده خود را به دوربین اصلی دوگانه مجهز خواهد کرد. این دوربین از سنسورهای 12 و 16 مگاپیکسلی بهره می برد. در بخش جلویی دوربین سلفی دوگانه 8 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارد. شایعات گذشته ظرفیت باتری مورد استفاده در این دستگاه را 3420 میلی آمپر اعلام کرده بودند. این اسمارت فون با قیمت 977 دلار در دسترس خریداران قرار می گیرد.

ارسال نظر