6 ویژگی جذابی که شیائومی Mi 7 می تواند به آن ها مجهز شود

رسانه کلیک - شایعات زیادی در رابطه با گوشی هوشمند شیائومی Mi 7 منتشر شده است. در این مطلب به معرفی 6 ویژگی که انتظار می رود در شیائومی می 7 مورد استفاده قرار بگیرد، می پردازیم.

6 ویژگی جذابی که شیائومی Mi 7 می تواند به آن ها مجهز شود

بر اساس گزارشات گوشی هوشمند شیائومی Mi 7 در ماه ژوئن معرفی می شود. اگر شایعات منتشر شده در رابطه با این محصول حقیقت داشته باشند، با یک گوشی هوشمند فوق العاده روبه‌رو هستیم. در این مطلب به بررسی ویژگی هایی که شایعات به آن اشاره دارند، می پردازیم. با رسانه کلیک همراه باشید.

نمایشگر OLED

تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با گوشی هوشمند شیائومی Mi 7 منتشر شده است که اکثر آن ها به استفاده از پنل OLED ساخت سامسونگ در این دستگاه اشاره داشته اند. بر اساس فایل های فریمور این مدل به برش نمایشگر و ویژگی نمایشگر همیشه روشن (AOD) مجهز خواهد شد.

این شرکت به تازگی از فبلت می میکس 2 اس رونمایی کرده است. این دستگاه از نمایشگر LCD با نسبت تصویر 18:9 بهره می برد با این وجود استفاده از برش در نمایشگر گوشی هوشمند شیائومی Mi 7 باعث می شود که نسبت تصویر آن به 19:9 تغییر کند ( انتشار تصویری از پنل نمایشگر شیائومی Mi 7 که خبر از برش صفحه نمایش می دهد ).

سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر

گوشی شیائومی می 7

بر اساس گزارشات شیائومی علاوه بر نسخه معمولی می 7، از می 7 پلاس نیز رونمایی می کند. فایل های فریمور این دستگاه خبر از نمایشگر OLED، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی می دهند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که توسط فایل های فریمور می 7 پلاس می توان به آن ها پی برد، استفاده از سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر این محصول است. به تازگی مدیرعامل شیائومی وجود این قابلیت را تایید کرده است.

شناسایی سه بعدی چهره

فایل های فریمور گوشی هوشمند شیائومی Mi 7 به استفاده از سنسور مادون قرمز در این دستگاه اشاره می کنند. وجود این ویژگی امکان استفاده از سیستم شناسایی سه بعدی چهره را در می 7 افزایش می دهد. این احتمال وجود دارد که شیائومی در پرچمدار خود از سیستمی مشابه با آیفون ایکس استفاده کند.

در صورتی که شیائومی می 7 به سیستم شناسایی سه بعدی چهره مجهز شود، این امکان وجود دارد که دیگر شاهد استفاده از سنسور اثر انگشت در آن نباشیم. در گذشته تصویری از پنل پشتی گوشی هوشمند شیائومی Mi 7 منتشر شده بود که خبر از عدم استفاده از اسکنر اثر انگشت بر روی پنل پشتی می داد.

دوربین اصلی دوگانه

شیائومی می میکس ۲ اس

انتظار می رود همانند شیائومی می میکس 2 اس، پرچمدار آینده این کمپانی چینی نیز به دوربین اصلی دوگانه مجهز شود ( شیائومی می میکس ۲ اس در اولین فروش خود تنها 5 دقیقه دوام آورد ). در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با دوربین های مورد استفاده در این محصول منتشر نشده است.

به احتمال زیاد دوربین دوگانه گوشی هوشمند شیائومی Mi 7 برای افزایش کارایی به هوش مصنوعی مجهز می شود. استفاده از هوش مصنوعی علاوه بر افزایش کیفیت تصاویر ثبت شده در شرایط نوری ضعیف، امکان شناسایی صحنه و همچنین ثبت تصاویر بوکه بهتر را نیز فراهم می کند.

دستیار صوتی Xiao AI

شیائومی می میکس 2S اولین محصول این کمپانی چینی محسوب می شود که از دستیار هوش مصنوعی با نام Xiao AI بهره می برد. در حال حاضر این دستیار صوتی تنها در چین قابل دسترس است. به علت استفاده از این دستیار در Mi MIX 2S، شاهد حضور آن در می 7 نیز خواهیم بود.

پشتیبانی از شارژ وایرلس در گوشی هوشمند شیائومی Mi 7

بر اساس اطلاعات و شایعات پرچمدار آینده شیائومی به باتری 3400 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود. به تازگی گزارشی در رابطه با این محصول منتشر شده بود که به پشتیبانی می 7 از شارژ وایرلس 7.5 واتی همانند آیفون ایکس اشاره می کرد.

در نهایت باید گفت که اگر تمامی این ویژگی ها در گوشی هوشمند شیائومی Mi 7 حضور داشته باشد، با یک دستگاه کامل روبه‌رو می شویم.

نظر شما در رابطه با شیائومی می 7 چیست؟

ارسال نظر