گوشی Apex ویوو با پردازنده Snapdragon 845 و دوربین سلفی متحرک رونمایی شد

رسانه کلیک - گوشی Apex ویوو امروز بالاخره در کشور چین معرفی شد که از بهترین مشخصات آن می توان به پردازنده Snapdragon 845، سنسور اثر انگشت داخل نمایشگر و دوربین سلفی متحرک اشاره کرد.

گوشی Apex ویوو با پردازنده Snapdragon 845 و دوربین سلفی متحرک رونمایی شد

اسمارت فون اپکس به نمایشگر 5.99 اینچی OLED مجهز شده و برای آنکه بهترین تجربه استفاده از نمایشگر به کاربر داده شود، سنسورهای تشخیص نزدیکی و شدت نور در زیر صفحه نمایش قرار داده شده است ( خداحافظی با حاشیه نمایشگر در طرح مفهومی گوشی ویوو APEX ).

بر خلاف Vivo X20 پلاس UD که دارای سنسور تشخیص اثر انگشت در زیر نمایشگر و تنها در یک قسمت قابل استفاده بود، نیمی از نمایشگر گوشی Apex ویوو برای چنین منظوری در نظر گرفته شده است ( گوشی اسرارآمیز شرکت Vivo احتمالا دارای دوربین چرخشی و حسگر اثر انگشت داخلی است ). این دستگاه همچنین قابلیت تشخیص چند اثر انگشت به صورت همزمان را نیز دارا است.

ضخامت حاشیه های کناری گوشی هوشمند اپکس تنها 1.8 و حاشیه های بالایی نیز 4.3 میلیمتر است. در قسمت بالای نمایشگر شاهد دوربین سلفی متحرک آن هستیم که تنها 0.8 ثانیه طول می کشد تا بیرون بیاید. در زیر نمایشگر بزرگ این دستگاه، پردازنده قدرتمند Snapdragon 845 خودنمایی می کند.

با بهره گیری از تکنولوژی سیستم یکپارچه (System in Package)، گوشی Apex ویوو به قابلیت Hi-Fi Audio مجهز شده است. همچنین سه آمپلی فایر درون این تلفن هوشمند قرار دارد. ضمن آنکه دوربین عقب اپکس از ویژگی Super HDR بهره می برد.


  • گوشی Apex ویوو

  • گوشی Apex ویوو

  • گوشی Apex ویوو

  • گوشی Apex ویوو

در جریان معرفی گوشی اپکس، متأسفانه توضیحاتی در مورد رم دستگاه، حافظه داخلی و قابلیت ارتقاء آن، دوربین عقب، دوربین جلو و ظرفیت باتری این گوشی ارائه نشد. مسئولان شرکت Vivo اعلام کردند که تولید انبوه این اسمارت فون از اواسط سال جاری (2018) آغاز می شود. ولی صحبتی در مورد قیمت آن نیز به میان نیامده است.

با توجه به مشخصات اعلام شده، آیا اشتیاقی برای خرید این محصول دارید؟

ارسال نظر