اوبر هزاران دستگاه از دوچرخه‌های برقی Jump را برای بازیافت فرستاد

رسانه کلیک - اوبر هزاران دستگاه از دوچرخه‌های برقی Jump را عنوان بخشی از عملیات انتقال این سیستم به استارتاپ Lime فرستاده است. حال به نظر می‌رسد قرار است این دوچرخه‌ها بازیافت شوند. موضوعی که حواشی زیادی را ایجاد کرده است.

اوبر هزاران دستگاه از دوچرخه‌های برقی Jump را برای بازیافت فرستاد

به گفته اوبر، بازیافت بهترین ایده برای این جابه‌جایی بوده است. در تصاویر منتشر شده از مرکز بازیافت کارولینای شمالی دوچرخه‌های برقی Jump به عنوان فلز قراضه و خراب خرد می‌شوند.

اوایل این ماه، اوبر با 170 میلیون دلار در استارتاپ اشتراک‌گذاری اسکوتر Lime سرمایه‌گذاری کرد. در این سرمایه‌گذاری، دوچرخه‌های برقی Jump به عنوان بخشی از قرارداد توسط اوبر در اختیار این استارتاپ قرار گرفته اما این دوچرخه‌ها برای بازیافت ارسال شده است.

بازیافت دوچرخه‌های برقی Jump البته سخنگوی Lime می‌گوید: «ما هیچکدام از این دوچرخه‌ها را در ناوگان خود بازیافت نکرده‌ایم و متعهد به ارزش‌گذاری و بهره‌برداری از آن‌ها در این زمان بحرانی هستیم. ما در این همکاری قصد داریم تا مدل‌های جدیدی از اشتراک‌گذاری دوچرخه ارائه کنیم.»

به گفته سخنگوی اوبر، این شرکت با توجه به شرایط نگهداری و مسائل مربوط به آلودگی محیط زیست و همچنین امکان شارژ و استفاده مجدد از دوچرخه‌ها، تصمیم گرفته تا بخشی از دوچرخه‌های برقی خود را بازیافت کند.

ارسال نظر