سری Mass Effect هنوز داستان‌های زیادی برای گفتن دارد

رسانه کلیک - صحبت های اخیر کیسی هادسون گویای این موضوع است که استودیوی بایوور سری Mass Effect را به فراموشی نسپرده و به دنبال توسعه مجموعه است.

سری Mass Effect هنوز داستان‌های زیادی برای گفتن دارد

پس از آنکه Mass Effect: Andromeda به دست بازیکنان رسید، موج عظیمی از اعتراضات گیمرها و حتی طرفداران مجموعه به راه افتاد و این عنوان به خاطر مشکلات فراوانی که در خود جا داده بود، شکست تلخی را در کارنامه استودیوی بایوور رقم زد. این ماجرا تا جایی پیش رفت که فروش بسیار پایین بازی باعث شد تا شرکت الکترونیک آرتز فرآیند ساخت بسته های الحاقی آن را نیز متوقف کند و برای مدتی از این مجموعه فاصله بگیرد. با همه این ها، به نظر می رسد استودیوی بایوور کماکان برنامه ها و ایده های متعددی برای توسعه و خلق دنباله سری مس افکت در ذهن دارد که احتمالا در آینده میزبان نسخه بعدی فرانچایز خواهیم بود.

در همین راستا، کیسی هادسون (Casey Hudson)، رئیس ارشد بایوور و سازنده سری مس افکت چندی پیش در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر خود اعلام کرد که برخلاف تصور برخی از بازیکنان، سری Mass Effect به پایان عمر خود نرسیده و به لطف ایده های بسیار، هنوز داستان‌های زیادی برای گفتن وجود دارد.

کیسی هادسون در این باره می گوید:

در حال حاضر، ما ایده های نسبتا زیادی برای سری Mass Effect در دست داریم که از تمامی آن ها در توسعه این مجموعه استفاده خواهیم کرد. افزون بر این، تعدادی طرح های مفهومی نیز در اختیار ما قرار دارد که هنوز به واقعیت تبدیل نشده اند. جدا از این ها، داستان های بسیاری برای گفتن وجود دارد که قصد داریم در این فرانچایز به روایت تک تک آن ها بپردازیم.

سری Mass Effect

در حالی که این صحبت ها به صراحت از ساخت و عرضه نسخه بعدی سری مس افکت در سال های آتی خبر می دهد، اما به نظر می رسد که این اتفاق به این زودی ها رخ نمی دهد و بازیکنان برای تجربه دنباله مجموعه باید چند سالی منتظر بمانند. به عبارتی، در حال حاضر بایوور مشغول خلق اثر مورد انتظار Dragon Age 4 بوده و گزارش مالی اخیر الکترونیک آرتز حاکی از آن است که این بازی هرگز تا پیش از اواخر سال 1400 (اوایل سال 2022) راهی بازار نخواهد شد.

این اولین باری نیست که بایوور در بیانیه ای از توسعه نسخه بعدی این مجموعه محبوب خبر می دهد! اگر خاطرتان باشد، این استودیو در اواسط بهمن ماه سال گذشته رسما اعلام کرد که ساخت دنباله Mass Effect به پایان نرسیده و هواداران در آینده میزبان داستان ها و ماجراجویی های جدیدی خواهند بود ( بایوویر به ساخت نسخه‌های بیشتری از بازی Mass Effect علاقه‌مند است ).

ارسال نظر