مایکروسافت فردا سیستم عامل ویندوز 10X را معرفی می کند؟

رسانه کلیک - مایکروسافت فردا در مراسمی از محصولات جدید خود رونمایی می کند. بر اساس اطلاعات جدید، ویندوز 10X برای سرفیس با نمایشگر دوگانه معرفی می شود.

مایکروسافت فردا سیستم عامل ویندوز 10X را معرفی می کند؟

تنها یک روز تا مراسم مایکروسافت فاصله داریم؛ با این حال همچنان شاهد افشای اطلاعات از محصولات حاضر در این مراسم هستیم. امروز رندرهای سرفیس پرو 7 و سرفیس لپ تاپ 3 در اختیار رسانه ها قرار گرفت و حال ایوان بلس به یک سیستم عامل ویژه اشاره می کند ( رندرهای سرفیس پرو 7 لو رفت ). بر اساس اعلام بلس، شرکت مایکروسافت در مراسم فردا نه تنها از یک سرفیس با نمایشگر دوگانه رونمایی می کند، بلکه برای آن سیستم عامل ویندوز 10X را نیز توسعه داده است.

در حالی که اطلاعاتی در رابطه با این سیستم عامل منتشر نشده، گزارش ها به اجرای برنامه های دسکتاپ در Containers اشاره می کنند. این عبارت به معنای اجرای برنامه ها به صورت مجازی است. انتظار می رود اپلیکیشن های ویندوز 10 ایکس با برنامه های ویندوز 10 متفاوت باشد؛ با این حال این برنامه ها توسط مجازی سازی روی ویندوز 10X اجرا خواهند شد.

ویندوز 10X

بر اساس شایعات گذشته، مایکروسافت در حال توسعه یک سرفیس با نمایشگر دوگانه است که با کدنام Centaurus شناحته می شود. این دستگاه یک تبلت هیبریدی و لپ تاپ بوده که طراحی مشابه با لنوو یوگا اولیه خواهد داشت. این محصول مایکروسافت از نسخه سبک سیستم عامل ویندوز 10، ویندوز 10 ایکس بهره می برد که شاید این سیستم عامل با نام دیگری نیز معرفی شود.

بسیاری منتظر مراسم فردا هستند. در این مراسم با نسل جدید لپ تاپ های ویندوزی مایکروسافت ملاقات می کنیم ( افشای اطلاعات جدید از نسل آینده سرفیس های مایکروسافت ). گفته شده در این مراسم شاهد رونمایی از نسخه مخصوص سرفیس با پردازنده ARM خواهیم بود. این دستگاه در مقایسه با نمونه استاندارد، ضخامت کمتری داشته و نسبت صفحه نمایش به بدنه بالاتری دارد.

ارسال نظر