بازی Resident Evil Project Resistance رسما معرفی شد

رسانه کلیک - پس از گمانه زنی های مختلف، در نهایت شرکت ژاپنی کپکام با انتشار یک تریلر از بازی Resident Evil Project Resistance رونمایی کرد.

بازی Resident Evil Project Resistance رسما معرفی شد

مجموعه رزیدنت اویل را می توان یکی از بهترین آثار ترسناک در کل دوره صنعت بازی های ویدیویی دانست که از سال 1996 میلادی تا به امروز بازیکنان بی شماری را درگیر خود کرده است. شرکت کپکام، خالق این مجموعه، در نسل هشتم کنسول ها بجای آنکه روی توسعه و عرضه نسخه های جدید این سری تمرکز کند، به بازسازی نسخه های قدیمی این فرانچایز روی آورد و چندی پیش اثر محبوب Resident Evil 2 را به طور کامل بازسازی و برای پلتفرم های ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و پی سی منتشر کرد که خوشبختانه با استقبال بی نظیر گیمرها روبه‌رو شد.

در ادامه، اواسط مرداد ماه بود که زمزمه ساخت نسخه بعدی این مجموعه به گوش رسید و شرکت کپکام با دعوت تعدادی از طرفداران دو آتیشه رزیدنت اویل، امکان تجربه آزمایشی یک اثر معرفی نشده از این سری را برای آن ها فراهم کرد. این موضوع، شایعه های مختلفی را به دنبال داشت و بسیاری از رسانه ها از عرضه بازی Resident Evil 8 و یا نسخه بازطراحی شده اثر Resident Evil 3 خبر دادند. حال، شرکت کپکام به تمامی این گزارش ها خاتمه داد و با انتشار یک تیزر کوتاه، از نسخه بعدی این فرانچایز با نام رمزی Project Resistance رونمایی کرد.

البته خیلی هم خوشحال نباشید، چرا که هنوز اطلاعاتی در رابطه با داستان و گیم پلی بازی ارائه نشده و با وجود رونمایی کپکام، چندان با این اثر آشنا نیستیم. با این حال، بر اساس تریلر منتشر شده، به نظر می رسد بازی Resident Evil Project Resistance یک اثر ترسناک و بقای تیمی است که بازیکنان در قالب تیم های چندنفره، باید زامبی های بی شماری را نابود کنند. موضوعی که به صراحت وجود بخش چندنفره آنلاین در بازی را تایید کرده و چه بسا ممکن است با یک اثر تماما آنلاینی روبه‌رو باشیم.

بر اساس بیانیه کپکام، جزئیات تکمیلی در خصوص این بازی در جریان رویداد «توکیو گیم شو» به اشتراک گذاشته می شود و طی مراسم مذکور شاهد معرفی کامل این اثر خواهیم بود. با این حال، به نظر می رسد بازی Project Resistance سری رزیدنت اویل یک اثر آنلاین چهار در برابر یک (4vs1) است که کپکام از موتور گرافیکی نسخه بازسازی شده Resident Evil 2 برای توسعه این عنوان استفاده می کند.

علاوه بر این ها، ثبت نام برای دسترسی به نسخه آزمایشی این عنوان از روز 21 شهریور (12 سپتامبر) آغاز شده و تا روز 28 شهریور (19 سپتامبر) ادامه خواهد داشت. البته، این نسخه صرفا برای کاربران ژاپنی در نظر گرفته شده و همه ثبت نام کنندگان شانس دسترسی به بازی را نخواهند داشت. این بتا از روز 12 مهر (4 اکتبر) تا روز 15 مهر (7 اکتبر) در دسترس بازیکنان برگزیده خواهد بود.

در ادامه، شرکت کپکام عرضه بازی روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی را تایید کرد. هرچند، هنوز تاریخ دقیق و چه بسا تقریبی برای انتشار این عنوان نیز تعیین نشده و مشخص نیست که این اثر در اواخر سال جاری به دست بازیکنان خواهد رسید و یا هواداران در اواسط سال آینده به تجربه آن خواهند پرداخت. از این رو، باید منتظر ماند و دید که شرکت کپکام چه برنامه هایی برای نمایش در مراسم Tokyo Game Show 2019 در نظر گرفته است. بد نیست بدانید رویداد مذکور از روز 21 شهریور (12 سپتامبر) تا روز 24 شهریور (15 سپتامبر) در شهر توکیوی ژاپن برگزار خواهد شد.

در انتها، دیدگاه شما در رابطه با بازی Resident Evil Project Resistance چیست؟ شما چه انتظاراتی از نسخه بعدی مجموعه رزیدنت اویل دارید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر