بازی The Last of Us Part 2 فوریه 2020 منتشر می‌شود؟

رسانه کلیک - خانم اشلی جانسون، صداپیشه شخصیت محبوب الی، چندی پیش به صورت تصادفی تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 را مشخص کرد!

بازی The Last of Us Part 2 فوریه 2020 منتشر می‌شود؟

بازی The Last of Us یکی از بهترین و محبوب ترین آثار تاریخ صنعت بازی های ویدیویی برشمرده می شود. در کنار شخصیت پردازی قوی، بازیگری و صداگذاری بی عیب و نقص کاراکترها از جمله خانم اشلی جانسون (Ashley Johnson) را می توان یکی از دلایل موفقیت چشمگیر این عنوان دانست.

نزدیک به سه سال از معرفی مختصر نسخه دوم این مجموعه تحت عنوان The Last of Us Part 2 می گذرد. اثری که هنوز اطلاعات چندان زیادی از داستان و گیم پلی آن منتشر نشده و حتی تاریخ انتشار دقیق و چه بسا تقریبی آن نیز مبهم است. هر از چند گاهی گزارش های متعددی از سوی منابع ناشناس و خرده فروش ها در خصوص زمان عرضه این عنوان به گوش می رسد که به خاطر ضد و نقیض های فراوان، نمی توان به درستی آن ها پی برد.

به نظر می رسد خانم اشلی جانسون، صداپیشه شخصیت الی در نسخه اول و دوم بازی آخرین ما، به صورت تصادفی ماه فوریه 2020 را به عنوان تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 مشخص کرده است.

چندی پیش خانم اشلی جانسون به عنوان مهمان ویژه در برنامه Between the Sheet حضور یافت و از ایفای نقش خود در استودیوی ناتی داگ و صداپیشگی شخصیت الی سخن گفت. در لابه‌لای این مصاحبه، مجری برنامه سوالی در خصوص تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 مطرح کرد که خانم جانسون با گفتن حرف «ف»، به سرعت صحبت خود را قطع و از ارائه پاسخ امتناع کرد.

در پی این موضوع، بسیاری از بازیکنان بر این باورند که حرف «ف» به ماه فوریه سال 2020 میلادی اشاره می کند و این عنوان در ماه مذکور به صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 4 منتشر می شود. موردی که با توجه به سایر گزارش ها و همچنین عرضه اثر مورد انتظار Death Stranding در اواخر سال جاری میلادی، چندان هم دور از ذهن نیست.

با همه این ها، به نظر می رسد سال 2020 آخرین سال فعالیت کنسول های نسل هشتم باشد و ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به زودی جای خود را به ایکس باکس اسکارلت و پلی استیشن 5 خواهند داد. بدین ترتیب، بازی The Last of Us Part 2 نهایتا تا پایان سال 2020 میلادی به دست بازیکنان خواهد رسید.

ارسال نظر