بدترین گوشی های پرچمدار سال 2018 از نگاه رسانه کلیک

رسانه کلیک - با به پایان رسیدن سال 2018 تصمیم داریم شما را با بدترین گوشی های پرچمدار ساخته شده توسط تولیدکنندگان مختلف در این سال آشنا کنیم. همراه ما باشید.

بدترین گوشی های پرچمدار سال 2018 از نگاه رسانه کلیک

در سال 2018 با وجود اینکه شاهد پیشرفت زیاد گوشی های پرچمدار بودیم، برخی برندها با عملکرد ضعیف از رقبا بازماندند و نتوانستند حضور پرقدرتی در بازار داشته باشند. همانطور که این اواخر شما را با بهترین گوشی های پرچمدار و میان رده سال آشنا کردیم، می خواهیم به بدترین گوشی های پرچمدار نیز پبردازیم. در ادامه لیست 5 پرچمدار ضعیف سال 2018 از نگاه رسانه کلیک را می توانید مشاهده کنید.

ال جی G7 ThinQ

ال جی از ابتدای حضورش در مسیر تولید گوشی های هوشمند حسابی سردرگم بوده و همچنان این رویه را می دهد. این کمپانی نمی داند دقیقا به کدام سمت و سو در حال حرکت است و فقط با ترکیبی از محصولات سایر برندهای رقیب، گوشی های نه چندان جذابی را معرفی می کند.

ال جی G7 ThinQ به راحتی می توانست تبدیل به یکی از بهترین پرچمداران بازار شود، اما با سیاست های غلط ال جی، اکنون در لیست بدترین پرچمداران سال 2018 حضور دارد ( خرابی گوشی های ال جی؛ محبوبیت از دست رفته! ).

بدترین گوشی های پرچمدار

این گوشی پرچمدار ظاهر چندان زیبایی ندارد و بیشتر به یک دستگاه میان رده شبیه است. با وجود استفاده از ناچ در نمایشگر، حاشیه های پایینی و اطراف دستگاه همچنان به اندازه قابل توجهی زیاد بوده و روی خوش دستی آن تاثیر بد گذاشته است.

علاوه بر ظاهر، G7 ThinQ مانند اکثر گوشی های ال جی با مشکل شارژدهی پایین دست و پنجه نرم می کند. باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی 3000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که به نظر اصلا کافی نیست.

اکسپریا XZ3

با مشاهده گوشی های جدید سونی اولین چیزی که به ذهن می آید این است که این برند واقعا از دنیای اطرافش بی خبر است! در بازاری که اکثر گوشی ها نمایشگر بی حاشیه دارند و به دوربین های دوگانه و حتی چندگانه مجهز شده اند، سونی به فکر ایجاد قوس در بدنه پرچمدار جدیدش است ( افت شدید فروش گوشی های سونی در سه ماهه دوم سال 2018 ).

بدترین گوشی های پرچمدار

اکسپریا XZ3 حداقل دو سال از بازار کنونی تلفن های هوشمند عقب است و نمی توان روی آن به عنوان یک پرچمدار حرفه ای حساب باز کرد. دوربین تکی، نمایشگر با حاشیه ها زیاد، سرعت شارژ پایین و جایگاه بد سنسور اثر انگشت از جمله مواردی هستند که این دستگاه را به یکی از بدترین گوشی های پرچمدار امسال تبدیل کرده اند.

گوگل پیکسل 3

شاید اگر پیکسل ها توسط کمپانی دیگری تولید می شدند، کسی حتی نامشان را نمی شنید. تاثیر گوگل در تبلیغات برای این گوشی ها بی نهایت بالا بوده و بیشتر افراد هم به همین دلیل به سمت این پیکسل ها سوق پیدا کرده اند.

ظاهر گوگل پیکسل های جدید در حد یک گوشی پرچمدار نبوده و با وجود قیمت بالا، خبری از فاکتورهای لوکس و خاص بودن در آن ها نیست. حاشیه های اطراف نمایشگر دستگاه بیش از حد زیاد بوده و همین هم روی ارگونومی کلی دستگاه تاثیر منفی گذاشته است.

بدترین گوشی های پرچمدار

علاوه بر این ها، گوشی های پیکسل (از اولین نسل تا مدل های کنونی) به مرور زمان مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری زیادی پیدا می کنند و به همین دلیل هم همیشه در صدر خبرها حضور دارند ( مشکل میکروفن گوشی های پیکسل، گوگل را دادگاهی کرد! ).

موتورولا Moto Z3

موتورولا Moto Z3 هم از آن دسته گوشی هایی است که هیچ شباهتی به یک محصول پرچمدار در سال 2018 ندارد. زبان طراحی در نظر گرفته شده برای این مدل نسبت به چند نسل قبل تغییر خاصی نداشته و شاهد همان دوربین بیرون زده با یک محفظه دایره ای شکل در آن هستیم.

بدترین گوشی های پرچمدار

برای این پرچمدار پردازنده قدیمی اسنپدراگون 835 در نظر گرفته شده که نسبت به رقبا ضعیف تر عمل می کند. همچنین شارژدهی دستگاه پایین بوده و ممکن است برای کاربر آزاردهنده باشد.

نوکیا 8 Sirocco

با وجود اینکه نوکیا گوشی های میان رده زیادی را بعد از حضور مجددش روانه بازار کرده، اما تا امروز برای ساخت و تولید پرچمدار هیجان انگیزی که طرفداران این برند به دنبالش هستند، تلاشی نکرده است. نوکیا 8 Sirocco که در حال حاضر پرچمدار اصلی این برند محسوب می شود، از نظر سخت افزار، ظاهر، کیفیت نمایشگر به خوبی سایر رقبای موجود در بازار نیست.

بدترین گوشی های پرچمدار

علاوه بر این ها، با وجود در نظر گرفتن دو لنز دوربین برای این مدل، کیفیت عکس های ثبت شده در حد یک گوشی پرچمدار نبوده و انتظارات کاربر در این بخش برآورده نمی شود.

نظر شما در رابطه با لیست بدترین گوشی های پرچمدار سال 2018 چیست؟ علاوه بر موارد اشاره شده چه گوشی دیگری باید در این لیست حضور داشته باشد؟

ارسال نظر