تاریخ انتشار نسخه دموی بازی FIFA 19 مشخص شد

رسانه کلیک - بر اساس بیانیه جدید شرکت نامدار الکترونیک آرتز، بازیکنان و علاقه مندان به دنیای فوتبال از روز پنج شنبه بیست و دوم شهریور ماه امسال می توانند نسخه دموی بازی FIFA 19 را به صورت رایگان تجربه کنند.

تاریخ انتشار نسخه دموی بازی FIFA 19 مشخص شد

چند سالی است که هر دو شرکت رقیب و بزرگ الکترونیک آرتز و کونامی پیش از عرضه نسخه جدید بازی های شبیه ساز فوتبال خود به نام های «فیفا» و «پی اس»، یک نسخه دمو و آزمایشی به صورت کاملا رایگان در اختیار طرفداران و هواداران خود قرار می دهد تا بازیکنان با تجربه این نسخه، تا حدودی با تغییرات ایجاد شده در بازی آشنا شوند و خود را برای تجربه و رقابت های نفس گیر نسخه نهایی و کامل بازی آماده کنند.

از روز پنج شنبه بیست و دوم شهریور ماه امسال به تجربه نسخه دموی بازی فیفا 19 بپردازید!

در همین رابطه، چند هفته پیش بود که شرکت کونامی نسخه دمو و آزمایشی بازی PES 2019 را به صورت رایگان عرضه کرد و در این نسخه بازیکنان به 10 تیم باشگاهی و 2 تیم ملی دسترسی دارند. حال با توجه به اینکه کمتر از یک ماه به انتشار بازی فیفا 19 باقی مانده است، این بار نوبت به شرکت سرشناس الکترونیک آرتز رسید که در تازه ترین بیانیه خود، زمان دقیق انتشار نسخه دموی بازی FIFA 19 را مشخص کرد.

بر اساس گفته بخش ورزش های الکترونیکی شرکت الکترونیک آرتز، نسخه دموی بازی FIFA 19 در روز پنج شنبه بیست و دوم شهریور ماه سال جاری (سیزدهم سپتامبر سال جاری میلادی) به صورت رایگان بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر می شود.

متاسفانه سازندگان تا به این لحظه جزئیات بیشتری در خصوص نسخه دموی بازی FIFA 19 منتشر نکرده و تنها به اعلام تاریخ دقیق انتشار آن بسنده کرده اند. همانطور که از نام این نسخه یعنی دمو پیدا است، بدیهی است که این نسخه از حیث محتویات بسیار محدود بوده و شامل تمامی حالت های بازی، تیم ها و ورزشگاه ها نمی شود.

هیچ اطلاعاتی از محتویات، تیم ها، ورزشگاه ها و حالت های مسابقه در نسخه دموی بازی فیفا 19 منتشر نشده است.

بدین ترتیب، هنوز مشخص نیست که کدام ورزشگاه ها و استادیوم و همچنین کدام تیم های باشگاهی و ملی در نسخه دموی بازی FIFA 19 در دسترس بازیکنان و گیمرها قرار دارد و توسعه دهندگان کدام یک حالت های متنوع و مختلف بازی را برای آن در نظر گرفته اند.

با این وجود، بنا بر نسخه های قبلی، به نظر می رسد که در این نسخه تنها رقابت های تک نفره و یا Co-op قابل انجام خواهد بود و بازیکنان از میان 10 الی 15 تیم مختلف معروف باشگاهی و ملی، در یک استادیوم بزرگ نظیر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو (استادیوم رسمی باشگاه رئال مادرید) و بدون امکان تغییر شرایط آب و هوایی و زمان مسابقه، با هوش مصنوعی بازی رقابت کنند.

از دیگر خبرهای مرتبط با مجموعه فیفا می توان به فروش بیست و چهار میلیون نسخه ای عنوان ویدیویی FIFA 18 اشاره کرد که این رقم برای یک بازی سالانه رقم شگفت انگیز و قابل توجهی است. از طرفی، این فروش باعث شد تا میزان فروش کلی سری فیفا تا به امروز از مرز 260 میلیون نسخه نیز عبور کند و رکوردی جدیدی برای این مجموعه شبیه ساز فوتبال و شرکت الکترونیک آرتز به ثبت برسد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر بر روی این لینک کلیک کنید.

قرار است نسخه نهایی و کامل بازی FIFA 19 در روز ششم مهر ماه سال 97 (بیست هشتم سپتامبر سال میلادی 2018) بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شود.

از این رو، در حال حاضر نسخه های استاندارد، Champions و «آلتیمیت» (Ultimate) این عنوان ویدیویی مورد انتظار به ترتیب با قیمت های 59.99 دلار، 79.99 دلار و 99.99 دلار در فروشگاه های اوریجین، پلی استیشن استور، ایکس باکس لایو و eShop به صورت دیجیتالی به فروش می رسد که سازندگان مزایا و هدایایی دسترسی محدود به برخی بازیکنان و فوتبالیست های مشهور دنیا در بخش آلتیمیت تیم، پک های Jumbo Premium Gold، انتخاب بازیکن UEFA Champions League Gold و نسخه ویژه FUT Kits را برای پیش خریداران این عنوان در نظر گرفته اند.

فراموش نکنید که دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را پس از تجربه نسخه دموی بازی FIFA 19 با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر