آنر بند 5 از راه رسید

رسانه کلیک - شرکت آنر از نسل جدید دستبند هوشمند خود رونمایی کرد. آنر بند 5 با استفاده از سنسور SpO2 قادر به بررسی سطح اکسیژن خون کاربر است.

آنر بند 5 از راه رسید

آنر به تازگی از جدیدترین گوشی های هوشمند خود، آنر 9X و آنر 9X پرو رونمایی کرده است ( آنر 9X پرو به صورت رسمی معرفی شد ). علاوه بر این محصولات، شاهد معرفی نسل جدید دستبند هوشمند این برند چینی نیز هستیم. آنر بند 5 در دو نسخه وارد بازار می شود. مدل استاندارد این دستبند قیمتی برابر با 28 دلار داشته و مدل دوم آن مجهز به تراشه NFC با قیمت 32 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد.

آنر بند 5 همانند نسل گذشته خود به یک صفحه نمایش 0.95 اینچی رنگی مجهز شده است. این نمایشگر OLED دارای رزولوشن 240 × 120 پیکسل است. این دستگاه قادر به نمایش پیام های متنی مانند پیامک است که البته پیام های WeChat و همچنین QQ را نیز به نمایش می گذارد. بر اساس اعلام آنر، باتری مورد استفاده در این محصول تا 14 روز شارژدهی دارد.

این دستبند هوشمند مشابه نسل گذشته خود از سیستم اپتیکال بررسی ضربان قلب بهره می برد که البته در مقایسه با گذشته بهبودیافته است. این دستگاه از سنسور TruSeen 3.5 بهره می برد که در مقایسه با TruSeen 3.0 بهبود داشته است. آنر برای جدیدترین دستبند هوشمند خود سنسور SpO2 در نظر گرفته که میزان غلظت اکسیژن خون را تشخیص می دهد. این ویژگی می تواند برای کوهنوردان مفید باشد. علاوه بر کوهنوردان، افرادی که دارای بیماری های خاص هستند نیز می توانند از این سنسور استفاده کنند.

آنر بند 5 تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است. آنر برای این محصول خود 10 حالت ورزشی مختلف در نظر گرفته که شنا را نیز شامل می شود. مدل استاندارد این دستبند هوشمند و همچنین نمونه دارای تراشه NFC آن از تاریخ 29 ژوئیه در کشور چین برای فروش عرضه می شود.

ارسال نظر