گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ با رنگ صورتی از راه می رسد

رسانه کلیک - گلکسی نوت ۱۰ جدیدترین فبلت شرکت سامسونگ است که در سه رنگ صورتی، سبز و آبی به مشتریان عرضه می شود.

گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ با رنگ صورتی از راه می رسد

شرکت سامسونگ در چند سال اخیر، جسارت بسیاری در رنگ بندی محصولات خود به خرج داده است. به عنوان مثال، گلکسی S10e در رنگ های زرد قناری و صورتی آتشین در بازار عرضه می شوند. گلکسی نوت ۱۰ نیز قرار است با رنگی عجیب و بسیار خیره کننده، صورتی فلامینگویی در اختیار خریداران قرار گیرد.

این خبر برای اولین بار در وبسایت winfuture منتشر شده و تصاویر گوشی از زاویه های مختلفی نشان داده شده اند. جالب است بدانید که تمام قسمت های گوشی و حتی قلم آن به رنگ صورتی هستند. طبق گزارش های به دست آمده، گلکسی نوت ۱۰ در رنگ های آبی و سبز نیز عرضه خواهد شد، اما هنوز تصاویری از این رنگ ها منتشر نشده است.

گلکسی نوت ۱۰ دارای نمایشگر 6.3 اینچی با فناوری AMOLED و وضوح ۱۰۸۰ ×۲۲۸۰ پیکسل خواهد بود که روی آن گوریلا گلس ۶ قرار می گیرد. پردازنده به‌کار رفته در این محصول نیز احتمالا از نوع اگزینوس یا اسنپدراگون است که البته این موضوع، بستگی به شرایط بازار دارد. گلکسی نوت ۱۰ به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایتی حافظه مجهز شده است.

گوشی جدید سامسونگ دارای دوربین جلوی ۱۰ مگاپیکسلی بوده که قادر است ویدیوهای ۴K را با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کند. در قسمت پشتی نیز یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت دیافراگم متغیر، یک دوربین ثانویه ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه دید فوق وسیع و یک لنز بزرگنمایی ۱۲ مگاپیکسلی به چشم می خورد. Galaxy Note 10 از یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد. این محصول همچنین از قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی و همین طور قابلیت شارژ بی سیم ۱۲ واتی نیز پشتیبانی می کند. ناگفته نماند که گلکسی نوت ۱۰ مجهز به سیستم عامل اندروید پای است.

ارسال نظر