سامسونگ گلکسی نوت 10 دارای نسخه 5G است

رسانه کلیک - اطلاعات جدیدی در رابطه با سامسونگ گلکسی نوت 10 در اختیار رسانه ها قرار گرفته که به عرضه نسخه 5G این گوشی هوشمند اشاره می کند.

سامسونگ گلکسی نوت 10 دارای نسخه 5G است

سامسونگ به تازگی سورس کد کرنل گوشی های سری گلکسی S10 مجهز به چیپست اگزینوس 9820 را منتشر کرده است ( قیمت گلکسی اس ۱۰ سامسونگ برای کشورهای مختلف اعلام شد ). اعضای XDA Developers با بررسی این کدها، به اطلاعات جالبی دست پیدا کرده اند. در این اطلاعات به نسخه 5G سامسونگ گلکسی نوت 10 اشاره شده است.

با توجه به این موضوع که سامسونگ در آینده نزدیک گلکسی اس 10 5G را روانه بازار می کند، فروش نسخه ای از گلکسی نوت 10 با قابلیت پشتیبانی از این شبکه ارتباطی، منطقی به نظر می رسد.

لازم به ذکر است؛ این اطلاعات بر اساس گزارش های گذشته منتشر شده است. در گذشته به این موضوع اشاره شده بود که سامسونگ گلکسی نوت 10 با کدنام داوینچی در حال توسعه است و در سورس کد کرنل، نام DAVINCI5G به چشم می خورد.

در سورس کد کرنل شاهد حضور کدنام گوشی های سری گلکسی اس 10 هستیم. گلکسی S10e دارای کدنام beyond0، گلکسی اس 10 دارای کدنام beyond1، گلکسی S10 پلاس دارای کدنام beyond2 و گلکسی S10 5G دارای کدنام beyondx است.

در این سورس کد کرنل شاهد حضور کدنام Luge نیز هستیم که مربوط به یک گوشی انعطاف پذیر است. لازم به ذکر است؛ گلکسی Fold دارای کدنام Winner است و با توجه به این موضوع، با یک گوشی منعطف جدید از سوی این برند کره ای روبه‌رو هستیم.

در گذشته شاهد انتشار گزارش ها و شایعاتی در رابطه با گلکسی نوت 10 سامسونگ در فضای مجازی بودیم که بر اساس آن ها، فبلت آینده این برند به صفحه نمایش 6.66 اینچی مجهز می شود. انتظار می رود این محصول دارای حفره درون نمایشگر باشد.

ارسال نظر