ال جی G8 ThinQ و V50 ThinQ 5G رونمایی شدند

رسانه کلیک - گوشی ال جی G8 ThinQ و V50 ThinQ 5G در کنگره جهانی موبایل در معرض دید عموم قرار گرفتند. این محصولات دارای دوربین اصلی سه گانه هستند.

ال جی G8 ThinQ و V50 ThinQ 5G رونمایی شدند

شرکت ال جی در MWC 2019 از محصولات جدید خود رونمایی کرد. در این نمایشگاه گوشی های ال جی G8 ThinQ و V50 ThinQ 5G به همراه G8s ThinQ در معرض دید عموم قرار گرفتند.

ال جی V50 ThinQ 5G اولین گوشی هوشمند 5G این کمپانی کره ای محسوب می شود که دارای چیپست اسنپدراگون 855 به همراه مودم کوالکام X50 است.

این دستگاه از صفحه نمایش 6.4 اینچی با فناوری OLED و رزولوشن 1440 × 3120 پیکسل بهره می برد. این گوشی هوشمند دارای بریدگی نمایشگر بوده که دوربین سلفی دوگانه با سنسورهای 8 و 5 مگاپیکسلی را میزبانی می کند.

در بخش پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 12، 12 و 16 مگاپیکسلی خودنمایی می کند. وظیفه تامین انرژی ال جی V50 ThinQ 5G بر عهده یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است. لازم به ذکر است؛ ال جی یکی از بدترین شرکت ها در زمینه شارژدهی باتری گوشی های هوشمند محسوب می شود.



این گوشی هوشمند در مقایسه با جدیدترین پرچمداران اندرویدی، گلکسی S10 و شیائومی Mi 9 دارای یک کمبود بزرگ است ( قیمت گلکسی اس ۱۰ سامسونگ برای کشورهای مختلف اعلام شد ). ال جی سنسور اثر انگشت این پرچمدار را روی پنل پشتی آن قرار داده که نشان از صغف این برند کره ای دارد ( شیائومی Mi 9 مجهز به دوربین اصلی سه گانه معرفی شد ).

از آن جایی که ال جی نتوانسته مانند سامسونگ و هواوی یک دستگاه خمیده تولید کند، یک قاب مجهز به صفحه نمایش دوم برای این گوشی هوشمند جدید در نظر گرفته است ( هواوی میت ایکس از راه رسید؛ اولین گوشی هوشمند 5G انعطاف پذیر در جهان ). این قاب دارای یک نمایشگر 6.2 اینچی OLED است.

علاوه بر این گوشی هوشمند، شاهد رونمایی از ال جی G8 ThinQ و ال جی G8s ThinQ نیز هستیم. این محصولات از پردازنده اسنپدراگون 855 و 6 گیگابایت رم بهره می برند، البته از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی نمی کنند.

ال جی G8 ThinQ دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی با فناوری OLED و رزولوشن 1440 × 3120 پیکسل است. ال جی برای این دستگاه غول پیکر، یک باتری کوچک 3500 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است!



ال جی G8 ThinQ به دوربین اصلی سه گانه مجهز شده که دارای سنسورهای 12، 12 و 16 مگاپیکسلی است. این دستگاه در برخی بازارها مجهز به دوربین اصلی دوگانه عرضه می شود.

ال جی G8s ThinQ دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی OLED، باتری 3550 میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 12، 12 و 16 مگاپیکسلی است.

این دو گوشی هوشمند از دوربین سلفی دوگانه با سنسورهای 8 و ToF بهره می برند. کاربران با خرید این محصولات به قابلیت فیس آنلاک دسترسی پیدا می کنند.

ال جی در سال های اخیر با مشکلات جدی در بخش موبایل خود مواجه بوده است که برای مثال می توان به خرابی بالای محصولات آن اشاره کرد ( خرابی گوشی های ال جی؛ محبوبیت از دست رفته ). به نظر نمی رسد گوشی های هوشمند جدید معرفی شده، تغییری در وضعیت ال جی در بازارهای جهانی ایجاد کنند و به احتمال زیاد دوباره شاهد افت درآمد آن خواهیم بود.

ال جی هنوز راه طولانی برای رقابت با شرکت هایی مانند هواوی و سامسونگ دارد که با توجه به ضعف های بزرگ این برند، این موضوع منطقی به نظر می رسد.

ارسال نظر