اندروید پای در اختیار کاربران گلکسی S9 و S9 پلاس قرار گرفت

رسانه کلیک - به‌روزرسانی اندروید 9.0 زودتر از پیش بینی های قبلی برای گوشی های گلکسی S9 و گلکسی اس 9 سامسونگ عرضه شد.

اندروید پای در اختیار کاربران گلکسی S9 و S9 پلاس قرار گرفت

سامسونگ در گذشته اعلام کرده بود آپدیت اندروید 9.0 را در اوایل سال آینده میلادی، ماه ژانویه در اختیار کاربران قرار می دهد. این شرکت کره ای تصمیم گرفته این به‌روزرسانی را زودتر از گذشته عرضه کند.

در حال حاضر اندروید پای برای کاربران گوشی های گلکسی S9، گلکسی S9 پلاس و گلکسی نوت 9 در کره جنوبی، کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی عرضه شده است.

سامسونگ می تواند از این آپدیت به عنوان هدیه کریسمس یاد کند. انتظار می رود این بروزرسانی در هفته های آینده در اختیار تمام کاربران در سراسر جهان قرار بگیرد.

این آپدیت برای کاربرانی که نسخه بتا اندروید 9.0 را روی گوشی خود نصب کرده اند، حجم کمی دارد. حجم این بروزرسانی برای کاربران نسخه بتا برابر با 158 مگابایت است. در حال حاضر کاربران در آلمان اعلام کرده اند که به نسخه پایدار این سیستم عامل دسترسی دارند.

تمام کاربران نسخه بتا اندروید 9.0، تا پایان سال جاری میلادی که تنها چند روز از آن باقی مانده است، به نسخه پایدار اندروید پای دسترسی پیدا می کنند.

این بروزرسانی در صورتی که نسخه بتا روی دستگاه شما نصب نشده باشد، حجم بسیاری بالاتری برابر با 1744 مگابایت دارد. در این آپدیت شاهد حضور رابط کاربری جدید One UI سامسونگ به همراه پچ امنیتی ماه دسامبر سیستم عامل اندروید هستیم ( تماشا کنید: رابط کاربری One UI سامسونگ چه ویژگی هایی دارد؟ ).

سامسونگ در اوایل سال آینده میلادی از گوشی های سری گلکسی S10 رونمایی می کند. این محصولات به سیستم عامل پیش فرض اندروید پای به همراه رابط کاربری One UI مجهز می شوند. سامسونگ از این رابط کاربری همراه با معرفی نمونه اولیه گوشی انعطاف پذیر خود، پرده برداری کرد.

ارسال نظر