عملکرد سنسور اثر انگشت گوشی وان پلاس 6T به مرور زمان بهتر می شود!

رسانه کلیک - گوشی وان پلاس 6T به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شده که بر اساس ادعای سازنده آن، عملکردش در گذر زمان بهبود پیدا می کند.

عملکرد سنسور اثر انگشت گوشی وان پلاس 6T به مرور زمان بهتر می شود!

چند ماه پیش با گوشی وان پلاس 6T به صورت رسمی ملاقات کردیم. این دستگاه از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش بهره می برد. تا به امروز چندین شرکت محصولات خود مجهز به این فناوری را روانه بازار کرده اند. این سنسورها در مقایسه با اسکنرهای عادی عملکرد کندتری دارند.

وان پلاس به تازگی ادعا کرده عملکرد سنسور اثر انگشت مورد استفاده در گوشی وان پلاس 6 تی به مرور زمان بهتر می شود. مهندس نرم افزار وان پلاس، Yale Liu در این رابطه اعلام کرده است:

هر بار که کاربر با موفقیت گوشی خود را آنلاک می کند، سنسور این دستگاه بخش هایی از انگشت را که در ابتدا تشخیص نداده، اسکن می کند. این اطلاعات در گوشی ذخیره شده و اثر انگشت کاربر را کامل می کند. این موضوع باعث می شود در مراحل بعد، قفل دستگاه زودتر از قبل باز شود.

Liu به این موضوع اشاره کرده که گوشی وان پلاس 6 تی اثر انگشت کاربر را می تواند در حالت های مختلف تشخیص دهد. برای بررسی ادعای این شرکت باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانیم.

گوشی وان پلاس 6T در ماه اکتبر به صورت رسمی معرفی شد. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.41 اینچی با رزولوشن 2340 × 1080 پیکسل است. این نمایشگر AMOLED از نسبت تصویر 19.5:9 بهره می برد.

قدرت جدیدترین پرچمدار شرکت وان پلاس را چیپست کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند. این دستگاه در نسخه های مختلف مجهز به 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار گرفته است.

از دیگر مشخصات این محصول می توان به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 20 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری 3700 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

ارسال نظر