اندازه نمایشگر گوشی های گلکسی S10 سامسونگ مشخص شد

رسانه کلیک - در جدیدترین افشاگری شاهد اعلام اندازه صفحه نمایش گوشی های گلکسی S10 سامسونگ هستیم. گلکسی اس 10 پلاس به نمایشگر 6.4 اینچی مجهز می شود.

اندازه نمایشگر گوشی های گلکسی S10 سامسونگ مشخص شد

افشاگر معروف دنیای فناوری، ایوان بلس به تازگی در حساب توییتری خود رندرهایی از گوشی های گلکسی S10 سامسونگ منتشر کرده است. در این رندرها شاهد حضور اندازه صفحه نمایش پرچمداران نیمه اول سال 2019 سامسونگ هستیم.

بر اساس این رندرها، ارزان ترین پرچمدار سال آینده این برند کره ای با نام گلکسی اس 10 لایت و با صفحه نمایش 5.8 اینچی به بازار عرضه می شود. این دستگاه دارای شماره مدل SM-G970F بوده و با کدنام Beyond 0 توسعه پیدا می کند.

گلکسی S10 که عنوان جایگزین گلکسی اس 9 معرفی می شود، دارای نمایشگر 6.1 اینچی خواهد بود. این دستگاه با شماره مدل SM-G973F در اختیار خریداران قرار می گیرد. سامسونگ این محصول را با کدنام Beyond 1 توسعه می دهد.

گلکسی اس 10 پلاس بزرگترین نمونه در میان گوشی های گلکسی S10 سامسونگ محسوب می شود. این اسمارت فون از صفحه نمایش 6.4 اینچی بهره می برد. گلکسی S10 پلاس دارای شماره مدل SM-G975F بوده و با کدنام Beyond 2 توسعه پیدا می کند.

در حالی که گلکسی S10 لایت و گلکسی اس 10 دارای دوربین سلفی تکی هستند، سامسونگ برای نسخه پلاس پرچمدار نیمه اول سال آینده خود دوربین سلفی دوگانه در نظر می گیرد. این موضوع در شایعات گذشته اعلام شده بود ( گوشی گلکسی S10 پلاس به دوربین سلفی دوگانه مجهز می شود ).

رندرهای منتشر شده از گلکسی S10 پلاس به حضور دوربین سلفی در سمت چپ بالای نمایشگر این دستگاه اشاره کرده بودند؛ با این حال رندرهای ایوان بلس خبر از حضور این سنسورها در وسط صفحه نمایش می دهد.

بر اساس شایعات، سامسونگ برای گوشی گلکسی S10 دوربین اصلی دوگانه و برای نسخه پلاس آن دوربین اصلی سه گانه در نظر می گیرد ( تصاویر واقعی گلکسی S10 پلاس به اینترنت راه پیدا کرد ). انتظار می رود با پرچمداران جدید سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2019 ملاقات کنیم.

ارسال نظر