منتظر عرضه گلکسی S10 سامسونگ در ماه مارس 2019 باشید!

رسانه کلیک - گزارشی جدید به تاریخ عرضه گلکسی S10 سامسونگ اشاره دارد. بر اساس اطلاعات جدید، این محصول به همراه گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در ماه مارس 2019 روانه بازار می شود.

منتظر عرضه گلکسی S10 سامسونگ در ماه مارس 2019 باشید!

سه ماهه اول سال آینده میلادی برای شرکت سامسونگ شلوغ خواهد بود. این کمپانی کره ای قصد دارد در این تاریخ از محصولات جدید زیادی رونمایی کند. انتظار می رود در این بازه زمانی با گوشی انعطاف پذیر سامسونگ و محصولات سری گلکسی S10 ملاقات کنیم.

در حال حاضر اطلاعات رسمی در رابطه با تاریخ عرضه گلکسی S10 سامسونگ و گوشی انعطاف پذیر آن در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. با این حال به تازگی گزارشی منتشر شده که خبر از عرضه این محصولات در ماه مارس سال آینده میلادی می دهد. انتظار می رود این دستگاه ها در کنگره جهانی موبایل 2019 معرفی شوند.

در سال های اخیر شرکت سامسونگ محصولات سری گلکسی S را در سه ماهه اول سال معرفی و روانه بازار کرده است. این شرکت کره ای در گذشته به صورت رسمی اعلام کرده بود گوشی منعطف خود را قبل از ماه جولای 2019 روانه بازار می کند. با توجه به این موضوع، گزارش اخیر می تواند صحت داشته باشد.

گوشی گلکسی S10 سامسونگ

سامسونگ قصد دارد 1 میلیون گوشی انعطاف پذیر در نیمه اول سال 2019 به بازار عرضه کند. برخی منابع به قیمت 1800 دلاری این گوشی هوشمند اشاره می کنند. در حال حاضر مدل 512 گیگابایتی گلکسی نوت 9 با قیمت 1250 دلار، گران ترین اسمارت فون تولیدی این شرکت کره ای محسوب می شود.

در حالی که گوشی انعطاف پذیر سامسونگ با قیمت بالایی به بازار عرضه می شود، از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی نمی کند.

سامسونگ قصد دارد تغییرات زیادی را در گوشی های سری گلکسی اس 10 ایجاد کند. بر اساس شایعات، دوربین سلفی این دستگاه در زیر نمایشگر قرار می گیرد و همچنین سامسونگ برای آن اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش در نظر می گیرد.

ارسال نظر