گوشی 5G وان پلاس با طراحی متفاوت سال آینده از راه می رسد

رسانه کلیک - وان پلاس قصد دارد از سری جدید محصولات خود با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G رونمایی کند. گوشی 5G وان پلاس سال آینده معرفی می شود.

گوشی 5G وان پلاس با طراحی متفاوت سال آینده از راه می رسد

در ماه ژوئن مدیر عامل شرکت و ان پلاس ، Pete Lau اعلام کرد در حال مذاکره با اپراتورهای مخابراتی در ایالات متحده آمریکا برای عرضه گوشی های خود با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G در خاک این کشور است.

در زمان انتشار این خبر بسیاری از علاقه مندان به گوشی های هوشمند از این دستگاه با نام وان پلاس 7 یاد کردند؛ با این حال به نظر می رسد گوشی 5G وان پلاس تحت یک سری جدید معرفی و روانه بازار شود. با توجه به این موضوع، وان پلاس 7 اولین گوشی 5G وان پلاس نخواهد بود.

یکی از مقامات وان پلاس در مصاحبه با وب‌سایت CNET اطلاعاتی در رابطه با اولین گوشی هوشمند این شرکت با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G منتشر کرده است. از آن‌جایی که وان پلاس 7 از اینترنت 5G بهره نمی برد، انتظار می رود در اوایل سال آینده میلادی با سری جدیدی از محصولات این کمپانی مجهز به مودم 5G ملاقات کنیم.

گوشی های هوشمند وان پلاس

گوشی های 5G از مودم های مخصوصی بهره می برند، در همین راستا با قیمت بالاتری در اختیار مشتریان قرار می گیرد. شرکت وان پلاس قصد دارد نسل آینده گوشی های خود را با قیمت مناسبی به فروش برساند، بنابراین عرضه سری جدیدی از محصولات با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G به استراتژی این شرکت چینی در بازار کمک می کند.

انتظار می رود وان پلاس در سال آینده از گوشی های وان پلاس 7 و 7T رونمایی کند و همچنین یک اسمارت فون با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G را نیز در معرض دید عموم قرار دهد. از این دستگاه در مقایسه با دو محصول دیگر از طراحی متفاوتی بهره می برد و با قیمت بالاتری نیز به فروش می رسد.

ارسال نظر