گوشی آنر V20 در راه است؛ دریافت تاییدیه 3C و CMIIT در چین

رسانه کلیک - یکی از محصولات شرکت آنر موفق به کسب تاییدیه 3C شد. انتظار می رود در آینده با گوشی آنر V20 به صورت رسمی ملاقات کنیم.

گوشی آنر V20 در راه است؛ دریافت تاییدیه 3C و CMIIT در چین

هواوی چند ماه پیش از جدیدترین و قدرتمندترین چیپست خود، کایرین 980 رونمایی کرد. این پردازنده در بسیاری از محصولات این کمپانی مانند پرچمداران اخیر آن، میت 20 و میت 20 پرو مورد استفاده قرار گرفته است. این پردازنده در گوشی های برند زیر مجموعه آن، آنر نیز حضور دارد.

آنر به تازگی از گوشی مجیک 2 رونمایی کرده است ( گوشی بدون حاشیه آنر مجیک 2 بصورت رسمی رونمایی شد ). قدرت این محصول را مانند پرچمداران هواوی پردازنده Kirin 980 تامین می کند.

به تازگی دو اسمارت فون جدید آنر با شماره مدل های VCE-AL00 و VCE-TL00 تاییدیه 3C را کسب کرده اند. این محصولات علاوه بر 3C، موفق به کسب تاییدیه CMIIT نیز شده است.

بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، با گوشی آنر V20 روبه‌رو هستیم. این دستگاه که جایگزین گوشی آنر V10 محسوب می شود، از چیپست کایرین 980 بهره می برد. این تراشه دارای 8 هسته پردازشی بوده که در 3 خوشه قرار گرفته است.

گوشی آنر V20

تاییدیه 3C اطلاعات زیادی را در رابطه با مشخصات گوشی های هوشمند منتشر نمی کند؛ با این حال شاهد اعلام پشتیبانی گوشی آنر V20 از شارژر 18 واتی هستیم.

در رابطه با طراحی گوشی هوشمند آینده شرکت آنر اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. انتظار می رود این دستگاه مانند محصولات اخیر هواوی و آنر به بریدگی صفحه نمایش مجهز شود. استفاده از برش نمایشگر، افزایش نسبت صفحه نمایش به بدنه را در این گوشی هوشمند به همراه دارد.

این احتمال وجود دارد که در اوایل سال آینده میلادی با گوشی آنر V20 ملاقات کنیم. انتظار می رود این دستگاه در نسخه های مختلف مجهز به 6/8 گیگابایت رم در اختیار خریداران قرار بگیرد. در آینده اطلاعات بیشتری از این اسمارت فون منتشر می شود.

ارسال نظر