همراه اول در مشهد، آغازگر فصل تازه تعاملات سازمانی

نخستین همایش تخصصی راهکارهای سازمانی همراه اول با هدف معرفی خدمات نوین ارتباطی و آغاز فصل تازه‌ای از تعامل مستقیم با مشتریان راهبردی در مشهد برگزار شد.

همراه اول در مشهد، آغازگر فصل تازه تعاملات سازمانی

به گزارش کلیک به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین همایش تخصصی راهکارهای سازمانی همراه اول همزمان با نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در مشهد برگزار شد؛ رویدادی که با هدف معرفی خدمات ارتباطی پیشرفته این اپراتور برای سازمان ها و کسب و کارهای بزرگ طراحی شده بود و آغاز فصل تازه ای از تعامل مستقیم همراه اول با مشتریان راهبردی در سطح استان ها را رقم زد.

همراه اول نخستین همایش تخصصی راهکارهای سازمانی خود را در هتل میثاق مشهد با حضور جمعی از مدیران حوزه کسب و کار سازمانی از جمله فاطمه سوداگری (رییس اداره توسعه بازار سازمانی)، محمد گودرزی (رییس اداره فروش راهکارهای سازمانی)، مریم رضاپور (رییس اداره مگاپروژه های سازمانی)، مریم صفایی (رییس اداره پشتیبانی فنی سازمانی)، امید استادرحیمی (رییس اداره توسعه محصولات و خدمات سازمانی) و حسن آذری نصرآباد (مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی) برگزار کرد و ضمن ارائه راهکارهای تخصصی، در پنل تعاملی پایانی نیز پاسخگوی دغدغه ها و پرسش های مخاطبان بودند.

در این رویداد، ضمن ترسیم جایگاه برتر همراه اول در بازار ارتباطات کشور، راهکارهایی نظیر سیمکارت های سازمانی، سیم پوز، بیسیم سازمانی آواک، شبکه های امن APN و MVPN، چتر دیتا، ابر همراهی، سرویس Call Signature و چت بات هوشمند همیار نیز معرفی شد. 

بخش هایی از همایش به ارائه تجربه موفق همکاری ایرانخودرو خراسان، مرور مگاپروژه های ملی همراه اول در حوزه هایی نظیر انرژی و سلامت، و نیز تشریح پروژه هوشمندسازی مشهد با همکاری سه جانبه با استانداری و شهرداری اختصاص داشت.

همایش با پنل تعاملی پرسش و پاسخ به پایان رسید؛ بخشی که مشارکت پرشور حاضران نشان داد تعامل نزدیک و گفت و گوی مستقیم با مشتریان راهبردی، همچنان یکی از کلیدی ترین ارکان راهبرد همراه اول در مسیر تحول دیجیتال است.

همچنین تجربه موفق همکاری ایرانخودرو خراسان با همراه اول و دستاوردهای پروژه هوشمندسازی مشهد، از دیگر بخش های کلیدی همایش بود.

 

ارسال نظر