اسنپ پیشگام در مسیر تاکسی هوایی؛ برای پرواز آماده‌اید؟

رسانه کلیک – اسنپ در جدیدترین پست اینستاگرامی خود خبر جدیدی در راستای تاکسی‌های هوایی خبر داده است. طبق آخرین اخبار اسنپ در پی راه اندازی تاکسی هوایی است.

اسنپ پیشگام در مسیر تاکسی هوایی؛ برای پرواز آماده‌اید؟

اسنپ دیشب با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:« شاید اگه چند سال پیش یکی می‌گفت یه روزی می‌تونین با گوشی موبایل‌تون درخواست ماشین بدین، همه فکر می‌کردن غیرممکنه... ‌

‌‌‌حالا نوبت به بلندپروازی‌های بیشتر رسیده!‌

‌‌‌احتمالا حرف تاکسی‌های هوایی به گوش خیلیامون خورده. ما هم تصمیم گرفتیم زیرساخت‌های لازم و پتانسیل موجود رو برای فعال‌سازی تاکسی‌ هوایی بررسی کنیم؛ شاید یه روزی درست مثل درخواست آنلاین ماشین، بتونین درخواست هواپیما هم بدین!

‌شاید اون روز خیلی دور نباشه. برای پرواز آماده‌این؟»

ظاهرا اسنپ پس از تولد پنج سالگی خود به سمت و سوی بالغ شدن در مسیر خود گام برداشته و در این زمینه در تلاش است به بهترین شکل ممکن عمل کند.

عطیه نوری؛ مدیر روابط عمومی اسنپ در این رابطه در گفتگو با خبرنگار کلیک اعلام کرد:« این طرح فعلا در مرحله امکان‌سنجی است. حتما پس از پایان مرحله امکان‌سنجی جزئیات آن به تناوب اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

باید منتظر ماند و دید آیا به زودی زود اسنپ در آسمان تهران نیز اوج خواهد گرفت؟ و آیا زیرساخت های اسنپ اجازه فعالیت برای رسیدن به هدف بزرگی که در سر دراد را خواهد داد؟

ارسال نظر