برگزاری دومین دوره طرح توانمندسازی صدف تا نیمه دوم شهریور ادامه دارد

رسانه کلیک - دومین دوره طرح توانمندسازی صدف که با حضور حدود ۱۰۰۰ نفر از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی شروع به کار کرده، تا نیمه دوم شهریور ماه ادامه دارد.

برگزاری دومین دوره طرح توانمندسازی صدف تا نیمه دوم شهریور ادامه دارد

دومین دوره طرح توانمندسازی صدف به همت پارک فناوری پردیس و شبکه نوآوری تهران از نیمه دوم تیرماه شروع به کار کرده است. این طرح که با هدف توانمندسازی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، جهت تسهیل ورود به بازار کار در حال برگزاری است، در چهار استان تهران، اصفهان، یزد و کرمانشاه میزبان علاقه‌مندان ورود به بازار کار است.

طرح صدف ویژه فارغ‌التحصیلان و دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی اعم از کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است و شامل «آزمون‌ها و مشاوره‌های خودشناسی و روان‌شناختی شغلی»، «برگزاری حداقل ۴۰ ساعت کارگاه و سمینارهای تخصصی و مهارتی»، «مشاوره‌های مهارتی شغلی به‌صورت گروهی» و «رزومه‌سازی حرفه‌ای» می‌شود.

شایان ذکر است؛ شرکت‌کنندگان در این رویداد جهت آشنایی با زیست‌بوم‌های نوآوری و فناوری کشور، از پارک فناوری پردیس در تهران و پارک های علم و فناوری و مراکز صنعتی در استان های یزد، اصفهان و کرمانشاه و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان بازدید کرده و می‌توانند به عضویت شبکه نوآوری تهران درآیند.

لازم به ذکر است؛ این طرح با حمایت 80 درصدی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شده و دومین سال اجرای خود را سپری می کند.

ارسال نظر