استیکر کمک مالی به استوری اینستاگرام اضافه می شود

رسانه کلیک - اینستاگرام در حال آزمایش استیکر کمک مالی برای بخش استوری این شبکه اجتماعی است. در گذشته این قابلیت برای فیس بوک عرضه شده بود.

استیکر کمک مالی به استوری اینستاگرام اضافه می شود

یکی از قابلیت های استوری اینستاگرام، استفاده از استیکر است. این استیکرها امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد که برای مثال می توان به نظرسنجی و یا امکان پرسش سوال از دیگران اشاره کرد.

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی توسط Jane Manchun Wong در اختیار رسانه ها قرار گرفته، اینستاگرام در حال آزمایش استیکر کمک مالی برای بخش استوری است.

کاربران می توانند توسط این استیکر، از دیگر افراد درخواست کمک مالی برای کارهای خیرخواهانه کنند. اینستاگرام در بیانیه ای اضافه شدن این قابلیت را به این شبکه اجتماعی تایید کرده است.

در حالی که اینستاگرام در رابطه با زمان انتشار این قابلیت اطلاعاتی را منتشر نکرده است؛ انتظار می رود در هفته های آینده شاهد عرضه این استیکر باشیم.

بیانیه اینستاگرام در رابطه با استیکر کمک مالی به شرح زیر است:

ما در مراحل اولیه آزمایش یک قابلیت جدید برای جامعه خود هستیم. اینستاگرام افراد را به یکدیگر نزدیک تر می کند و کاربران می توانند توسط آن از یکدیگر پشتیبانی کنند. در ماه های آینده، مردم می توانند برای کارهای خیرخواهانه پول جمع آوری کرده و به آن ها کمک کنند. ما برای اضافه کردن این قابلیت به جامعه خود بسیار هیجان زده هستیم.

این قابلیت مشابه با ویژگی موجود در فیس بوک است. با توجه به این موضوع که فیس بوک مالک اینستاگرام محسوب می شود، اضافه شدن این قابلیت به این شبکه اجتماعی منطقی به نظر می رسد.

در ماه های اخیر قابلیت های زیادی به اینستاگرام اضافه شده است ( ویژگی های جدیدی به استوری اینستاگرام اضافه شد ). یکی از این قابلیت ها، ارسال پیام صوتی در دایرکت اینستاگرام است ( امکان ارسال پیام صوتی در دایرکت اینستاگرام فراهم شد ).

ارسال نظر