رابرت پتینسون رسما به عنوان بتمن جدید معرفی شد

رسانه کلیک - گزارشی در گذشته به این موضوع اشاره کرده بود که رابرت پتینسون به عنوان بتمن جدید به ایفای نقش می پردازد. به تازگی این موضوع تایید شده است.

رابرت پتینسون رسما به عنوان بتمن جدید معرفی شد

در اواسط ماه گذشته میلادی گزارشی در اختیار رسانه ها قرار گرفت که بازیگر جدید نقش بتمن را مشخص می کرد ( فیلم جدید بتمن با بازی رابرت پتینسون اکران می شود؟ ).

با خداحافظی بن افلک از نقش بتمن، بسیاری منتظر معرفی بازیگر جدید این شخصیت بودند. بن افلک به عنوان بتمن نتوانست به موفقیت مناسبی دست پیدا کند. حال گزارش جدیدی از سوی Variety در اختیار رسانه ها قرار گرفته که به ایفای نقش بتمن توسط رابرت پتینسون اشاره می کند که البته این موضوع از سوی این بازیگر نیز تایید شده است.

رابرت پتینسون با شرکت فیلمسازی برداران وارنر به توافق رسیده است. این بازیگر در فیلم مستقل بتمن که توسط مت ریوز کارگردانی می شود، نقش این ابرقهرمان را بر عهده دارد.

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، فیلم جدید بتمن در حال توسعه است و برخلاف گزارش های گذشته، شاهد اکران سه قسمت از این فیلم خواهیم بود. لازم به ذکر است؛ در حال حاضر تنها ساخت یک فیلم از این مجموعه تایید شده است.

فیلم بتمن

آخرین سه گانه بتمن توسط کریستوفر نولان کارگردانی شد. در این فیلم، کریستین بیل نقش بتمن را بر عهده داشت. برخی از طرفداران فیلم های بتمن نسبت به انتخاب رابرت پتینسون به عنوان بتمن جدید، از خود واکنش منفی نشان داده اند. یکی از دلایل این موضوع را می توان به بازی پتینسون در مجموعه فیلم های گرگ و میش نسبت داد. برخی نسبت به حضور آن به عنوان شخصیت بتمن در سری فیلم های بتمن، خوشبین نیستند.

در حال حاضر نمی توان در رابطه با حضور موفق و یا ناموفق رابرت پتینسون در فیلم بتمن اظهار نظر قطعی کرد. فیلم جدید بتمن سال 2021 اکران می شود.

ارسال نظر