حذف سریالی با بازی گلشیفته از فیلیمو و نماوا

پخش سریال علمی تخیلی Invasion با بازی گلشیفته فراهانی، به‌طور ناگهانی و بدون هیچ توضیحی از نماوا و فیلیمو بعد از ۸ قسمت حذف شد.

حذف سریالی با بازی گلشیفته از فیلیمو و نماوا

چرا سریال هجوم در نماوا و فیلیمو ارور 404 می‌دهد؟

بسیاری از ‌کاربران نماوا و فیلیمو به تازگی در شبکه‌های اجتماعی گفته‌اند که این دو سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال، بدون هیچ توضیحی سریال هجوم (Invasion) را حذف کرده‌‌اند! هم‌اکنون با ورود به صفحه پخش این سریال با ارور 404 مواجه می‌شوید.

یکی از قوی‌ترین احتمالات علت حذف سریال Invasion از نمآوا و فیلیمو حضور گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی این سریال است که یکی از نقش‌های اصلی را برعهده دارد.

از آنجا که گلشیفته فراهانی حاشیه‌های زیادی طی سالهای اخیر و پس از مهاجرت داشته است، به نظر می‌رسد اصلی‌ترین دلیل حذف این سریال از نماوا و فیلیمو همین باشد!

البته باید تا توضیح رسمی فیلیمو و نماوا در این باره، صبر کرد، شاید که علت چیز دیگری بوده است.

درباره سریال Invasion (هجوم)

سریال آمریکایی هجوم (Invasion) داستانی علمی-تخیلی دارد و توسط سیمون کینبرگ و داوید ویل به سفارش اپل تی‌وی ساخته شده است. این سریال از ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ بر روی آنتن رفته است.

داستان این سریال درباره هجوم بیگانگان (فرازمینی‌ها) به افراد مختلف در کره زمین از زوایای متفاوت است. گلشیفته فراهانی در این سریال نقش «انیشا مالک - Aneesha Malik» را ایفا می‌کند.

امتیاز این سریال ۵.۹ از سایت IMDB و ۴۷ درصد از راتن تومیتوز گرفته است.

گلشیفته در سریال Invasion

درباره نقش انیشا مالک گلشیفته فراهانی در سریال هجوم

در یک وبسایت آمریکایی درباره نقش گلشیفته فراهانی در سریال هجوم اینگونه نوشته شده است: «انیشه مالک در تمام زندگی خود تلاش کرد تا جایگاه خود را در جهان پیدا کند. او در شهر دیربورن، میشیگان از پدر و مادری مهاجر سوری به دنیا آمده است. او جاه طلبی‌های شغلی خود را فدای تشکیل خانواده کرد.»

انیشا اکنون با همسرش احمد که ۱۰ سال است ازدواج کرده یک زندگی و ازدواج به ظاهر عالی به همراه دو فرزند دارد، اما همه اینها با کشف یک راز ویرانگر در مورد همسرش به سرعت تغییر می‌کند. این رازی است که تمام زندگی او را تهدید می‌کند، درست همانطور که او می‌داند ممکن است همه چیز به پایان برسد.»

با بررسی‌های صورت گرفته، از آنجایی که سرویس‌های فیلیمو و نماوا که از اصلی‌ترین پخش کننده‌های فیلم و سریال در ایران هستند سریال هجوم را از وبسایت خود حذف کرده اند، تعداد بسیاری از سایت‌های دانلود مجاز و غیرمجاز، این سریال را برای دانلود به کاربران ارائه کرده‌اند.

منبع: خبرینا

ارسال نظر