آشنایی با روش های خرید اکانت پریمیوم کانوا در ایران

آشنایی با روش های خرید اکانت پریمیوم کانوا در ایران به صورت قانونی با ارزان ترین قیمت ممکن + راهنمای خرید و فروش اشتراک canva pro

آشنایی با روش های خرید اکانت پریمیوم کانوا در ایران

کاربران با خرید اکانت پریمیوم کانوا قادر خواهند بود تا طرح های زیبایی خلق کنند بدون اینکه هیچ گونه مهارتی در خصوص طراحی داشته باشند. فرقی نمی کند که طرح مورد نظر را برای چه منظوری استفاده می کنید. برای پست های رسانه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، ساخت کلیپ، پوستر و ... می توانید از کانوا استفاده کنید. اما برای این کار ابتدا باید با روش خرید اکانت کانوا پرمیوم در ایران آشنا شوید.

با خرید اکانت کانوا پریمیوم دسترسی به تصاویر آماده و تمپیلت ها امکان پذیر خواهد شد. این مساله کاربران را در ایجاد محتواهای بسیار عالی در کمترین زمان ممکن یاری خواهد نمود. علاوه بر این، کار با کانوا در مقایسه با برنامه های گرافیکی دیگری مانند فتوشاپ بسیار ساده و راحت بوده و محیط کاربری خیلی ابتدائی تری دارد. بر همین اساس می توان گفت هزینه اشتراک کانوا پرمیوم با توجه به کاربردی بودن آن، بسیار اقتصادی است.

طراحان برنامه کانوا ذاتا آن را با هدف طراحی حرفه ای در عین سادگی کارایی طراحی کرده اند و با قیمت مناسبی در اختیار کاربران قرار داده اند. امروزه تعداد کاربران این سرویس به اندازه ای افزایش یافته است که می توان رضایت کاربران را از آن استنباط کرد.

خرید اکانت پریمیوم کانوا در ایران

اشتراک های مختلف کانوا

کانوا در پلن های مختلفی در اختیار کاربران قرار می گیرد که عبارتند از:

  • اشتراک رایگان
  • اشتراک پریمیوم
  • اشتراک گروهی
  • اشتراک دانش آموزی

از بین این اشتراک ها خرید اکانت کانوا پریمیوم را بیشتر توصیه می کنیم؛ زیرا با خرید آن می توانید از تمامی ویژگی ها و قابلیت های موجود در این سرویس استفاده کنید. کاربرانی که اشتراک پریمیوم را خریداری می کنند، دسترسی به تصاویر، صداها، ویدئوها و در حالت کلی قابلیت های بیشتری برایشان امکان پذیر خواهد شد.

نحوه خرید اشتراک کانوا پرو در ایران

روش خرید اکانت کانوا پرمیوم بسیار ساده است که برای شروع باید در برنامه کانوا و برای خود، اکانتی بسازید. در حقیقت داشتن اکانت کانوا برای استفاده از این پلتفرم و امکانات آن لازم است. برای این منظور لازم است مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد صفحه اصلی کانوا شوید.
  • گزینه ثبت نام را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید.
  • در این مرحله باید بر روی گزینه Continue With google کلیک نمایید.
  • آدرس ایمیل خود را در محل مربوطه وارد کنید.
  • حالا گزینه Continue With email را انتخاب کنید.
  • و تمام.

خرید اکانت کانوا پریمیوم

به همین سادگی اکانت کانوای شما ساخته شد و می توانید ادامه فرایند خرید اشتراک را طی کنید.

در ادامه پروسه خرید اکانت کانوا پریمیوم و پس از ساخت اکانت، وارد بخش پرداخت خواهید شد که لازم است اطلاعات پرداختی خود را وارد کنید. این مرحله تقریبا آخرین گام در خرید اکانت پریمیوم کانوا است و دیگر اشتراک شما آماده استفاده خواهد بود.

خرید اکانت پریمیوم کانوا با تحویل فوری

خرید این اشتراک به حالت مستقیم از سایت اصلی کانوا امکان پذیر نیست. برای خرید اکانت کانوا پریمیوم در ایران می توانید از سایت های مختلفی که در این خصوص فعالیت دارند، کمک بگیرید. به عبارتی برای تهیه نسخه های پولی کانوا این سایت ها می توانند به روش های مختلف و دور زدن تحریم ها اشتراک مورد نظرتان را خریداری و در اختیار شما قرار دهند.

البته به یاد داشته باشید همواره سایت های معتبری را برای این منظور انتخاب کنید تا مراحل خرید اشتراک به صورت کاملا قانونی انجام بگیرد.

خرید اکانت پریمیوم کانوا و قابلیت های آن

با خرید اکانت کانوا پریمیوم شما می توانید از کامل ترین پلن کانوا استفاده کنید. ادیت و ویرایش رنگ های یک تمپلیت و همچنین ادیت حروف و فراهم ساختن شرایطی برای تولید و تهیه تمپلیت های سفارشی شده از قابلیت های خرید این نوع اشتراک کانوا است. به عبارت ساده تر شما در این حالت می توانید با انتخاب یک تمپیلت و جایگذاری آن در محتوا، تغییرات مورد نظر خود را در آن ایجاد کرده و طرح نهایی بسیار زیبایی خلق کنید. در نهایت می توانید از طرح تان برای استفاده آنلاین و یا چاپ استفاده کنید.

خرید اکانت پریمیوم کانوا و گزینه های کلیدی آن

اگر اشتراک کانوا را خریداری کرده اید می توانید از 3 گزینه آن برای طراحی استفاده کنید که امکانات کلیدی در اختیار شما قرار خواهند داد:

  1. تمپیلت: در اشتراک پریمیوم کانوا گروهی از تمپیلت ها وجود دارند که در طراحی های گسترده و پیشرفته می توانند به مشترکین کمک کنند. این تمپیلت ها در مواردی مانند ساخت پست، پرزنت کردن و تبلیغات بنری بسیار مناسب هستند.
  2. المنت: مواردی از قبیل ویدئو، تصویر و گرافیک وجود دارند که حق امتیازی برای آنها وجود ندارد. از این عناصر می توانید در طراحی های خود استفاده کرده و به تمپیلت خود بیافزایید.
  3. ویرایشگر درگ اند دراپ: با استفاده از این گزینه بسیار کاربردی می توانید در اطراف تمپیلت مورد نظرتان، المنت ها را به سادگی جابجا کنید.

خرید اکانت کانوا پرو

خرید اکانت پریمیوم کانوا و امتیازات و ویژگی های آن

با خرید اکانت کانوا پریمیوم، امکانات بسیار کاربردی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برخی از این قابلیت ها عبارتند از:

  • انجام ویرایش کامل به صورت کاملا حرفه ای
  • ساخت و ادیت ویدئو
  • ساخت استوری و پست برای اینستاگرام
  • طراحی پوستر و ساخت لوگو
  • ساخت بنرهای مناسب بلاگ و یوتیوب
  • ساخت منوی غذا و کتاب
  • پست گذاری خودکار بر اساس زمان بندی کاربر
  • امکان تغییر پس زمینه تصاویر با استفاده از گزینه Transparent Background

جمع بندی

در صورت خرید اکانت کانوا پریمیوم می توانید با کمی خلاقیت، طرح های بسیار حرفه ای طراحی کنید. این مساله حتی بدون داشتن مهارت کافی در زمینه طراحی نیز امکان پذیر خواهد بود. شما می توانید برای ادیت تصاویر و عکس ها از فیلترهای مختلفی استفاده کنید و یا حتی کنتراست و روشنایی آنها را تغییر دهید. ابزارهای طراحی دیگری را نیز در این رابطه می توانید امتحان کنید تا در نهایت به طرح مورد نظرتان دست یابید.

در این مقاله روش خرید اکانت کانوا پریمیوم برای راهنمایی بیشتر کاربران توضیح داده شد تا آنها بتوانند این کار را به سادگی انجام دهند. وبسایت های مختلفی می توانند با تغییر آی پی در خرید اکانت کانوا پریمیوم به شما کمک کنند، تنها باید در انتخاب آنها دقت بیشتری به خرج دهید.

ارسال نظر