شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو (فروردین 98)

رسانه کلیک - شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو برای تاریخ 26 فروردین 98 اعلام شد. در این طرح خودروهای پژو 405 بنزینی و پژو 206 تیپ 5 حضور دارند.

شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو (فروردین 98)

اواخر سال گذشته شاهد فروش فوری محصولات شرکت های ایران خودرو و سایپا بودیم تا قیمت خودرو در بازار آزاد کاهش پیدا کند ( شرایط فروش فوری ایران خودرو برای 27 اسفند اعلام شد ).

به تازگی شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو برای تاریخ 26 فروردین 98 اعلام شده است. این طرح به شرح زیر است:

نام خودرو

قیمت (ریال)

زمان تحویل

405 بنزینی 678,884,000 30 روز
پژو 206 تیپ 5 794,180,000 30 روز

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید، موعد تحویل خودروها در این طرح 30 روزه است. این طرح از ساعت 10 صبح دوشنبه 26 فروردین آغاز می شود و تا تکمیل ظرفیت فعال باقی می ماند.

با شروع سال 98، شاهد افزایش قیمت خودرو در بازار بودیم. در حالی که شرکت های ایران خودرو و سایپا تحویل محصولات خود را آغاز کرده اند، همچنان با کمبود عرضه در بازار آزاد روبه‌رو هستیم.

اعمال تحریم های جدید و همچنین افزایش قیمت ارز باعث شد سال گذشته قیمت خودرو افزایش بی سابقه ای داشته باشد. در این میان شرکت ها به علت عدم وجود قطعات، تولید خودروهای خود را متوقف کردند.

در حالی که کمبود قطعات دلیل اصلی عدم تحویل خودروها به خریداران اعلام شد، با افزایش قیمت رسمی شاهد عرضه خودرو به بازار بودیم! با توجه به این موضوع، خودروسازان محصولات تولیدی خود در سال 97 را در انبارها احتکار کرده بودند.

به تازگی خبری در رسانه ها منتشر شده که به افزایش تولید خودرو اشاره می کند. در صورتی که تولید افزایش و عرضه از سر گرفته شود، انتظار می رود قیمت خودرو در بازار آزاد کاهش پیدا کند. لازم به ذکر است؛ قیمت رسمی خودروها در مقایسه با سال گذشته افزایش دو برابر داشته است.

ارسال نظر