شرکت سایپا قیمت نهایی سیتروئن C3 را اعلام کرد

رسانه کلیک - قیمت نهایی سیتروئن C3 از سوی شرکت سایپا منتشر شد. این خودروی کوچک با قیمت 238 و 242 میلیون تومان به فروش می رسد.

شرکت سایپا قیمت نهایی سیتروئن C3 را اعلام کرد

قیمت نهایی سیتروئن C3 اعلام شد. در حالی که سایپا در ابتدا قصد داشت این خودرو را با قیمتی در محدوده 120 میلیون تومان به فروش برساند، خریداران برای تصاحب این محصول باید حدود 240 میلیون تومان در حساب بانکی خود پول داشته باشند.

شرکت سایپا این خودرو را در دو تیپ به فروش می رسد. قیمت نهایی تیپ 1 سیتروئن C3 برابر با 238,500,000 تومان بوده و تیپ 2 آن مجهز به گرمکن با قیمت 241,950,000 تومان به فروش می رسد.

سیتروئن C3 یک خودروی کوچک بوده که به مشخصات فنی و امکانات مناسبی مجهز شده است؛ با این حال فروش این محصول با قیمتی در محدوده 240 میلیون تومان، آن را تبدیل به گزینه ای نامناسب برای خرید می کند.

این محصول شرکت سیتروئن به موتور THP 165 مجهز شده است. این موتور حجمی برابر با 1600 سی سی داشته و قدرتی برابر با 163 اسب بخار تولید می کند. حداکثر گشتاور تولیدی این موتور برابر با 243 نیوتون متر است.

انتقال قدرت تولیدی موتور به چرخ ها توسط یک گیربکس 6 سرعته خودکار انجام می شود. بر اساس اعلام شرکت سایپا، مصرف سوخت ترکیبی این خودرو برابر با 6.7 لیتر است. سیتروئن C3 دارای ترمزهای دیسکی عقب و جلو بوده و همچنین از رینگ های آلومینیومی مشکی رنگ 15 اینچی بهره می برد.

از امکانات رفاهی این محصول سایپا می توان به کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، تهویه مطبوع خودکار، گرمکن آینه های جانبی، چراغ های اتوماتیک جلو، درب باک برقی و روکش چرم فرمان اشاره کرد.

نمایشگر لمسی 7 اینچی ، کنترل سیستم صوتی روی فرمان، اتصال بلوتوث، پورت iPod، سیستم صوتی مجهز به 6 اسپیکر، نمایش دمای محیط بیرون، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، کیسه هوای جانبی و پرده ای، سیستم پایداری الکترونیکی و سیستم کمکی حرکت در سربالایی سایر تجهیزات این خودرو را تشکیل می دهند.

نظر شما در رابطه با قیمت سیتروئن C3 چیست؟ آیا حاضر به پرداخت مبلغ 240 میلیون تومان برای خرید این خودرو هستید؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

ارسال نظر