Resident Evil جدید به‌زودی معرفی می‌شود

رسانه کلیک - طبق بیانیه اخیر برنامه Ambassador، به نظر می رسد که Resident Evil جدید در روز بیست و یکم خرداد ماه امسال به طور رسمی معرفی خواهد شد.

Resident Evil جدید به‌زودی معرفی می‌شود

چند سالی است که گزارش های زیادی از سوی منابع غیررسمی در رابطه با نسخه بعدی مجموعه پرطرفدار رزیدنت ایول به گوش می رسد. ساخت و توسعه این عنوان چندان هم دور از ذهن نیست چرا که چندی پیش فروش آن به بیش از صد میلیون نسخه رسید و بدین ترتیب به راحتی می توان از آن به عنوان یکی از موفق ترین آثار شرکت کپکام یاد کرد.

حال که زمان زیادی به شروع نسل نهم کنسول ها باقی مانده و حتی بسیاری از تحلیل گران نیز نیز بر این باور هستند که نسخه بعدی مجموعه یک اثر میان نسلی خواهد بود، به نظر می رسد که به زودی شاهد معرفی بازی جدید سری به نام Resident Evil 8 خواهیم بود. در همین رابطه، چندی پیش انجمن Ambassador که خبرهای مرتبط با سری رزیدنت ایول را با هواداران مجموعه به اشتراک می گذارد، اعلام کرده که در روز 21 خرداد ماه سال جاری (دهم ماه ژوئن سال میلادی 2020) شرکت کپکام یک رویداد ویژه در رابطه با Resident Evil برگزار خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که این رویداد حول بازی های فعلی مجموعه می چرخد و یا شرکت کپکام در جریان آن از نسخه بعدی مجموعه رونمایی خواهد کرد. با این وجود، از آنجا که مراسم E3 2020 به دلیل همه گیری ویروس کوید 19 لغو شده و بسیاری از شرکت ها به تنهایی با برگزاری رویدادهای دیجیتالی از عناوین جدید خود پرده برمی دارند، انتظار می رود که کپکام نیز پیرو این اقدامات، در مراسم مذکور نمایشی از Resident Evil جدید را تقدیم بازیکنان و هواداران کند.

در این میان، اخیرا شایعه شده که نسخه جدید سری ررزیدنت ایول در ماه ژانویه سال آینده میلادی (دی یا بهمن ماه امسال) برای پلتفرم پی سی، کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین کنسول های نسل نهم یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. این گزارش از سوی یکی از افراد مشهور در صنعت بازی های ویدیویی به نام داسک گولم (Dusk Golem) منتشر شده که در ادامه، وی اشاره کرد ممکن است فرآیند ساخت و انتشار بازی به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق بیافتد.

در حال حاضر Resident Evil 3 Remake به عنوان تازه ترین بازی مجموعه رزیدنت ایول محسوب می شود که در روز پانزدهم فروردین سال 99 (سوم آوریل سال میلادی 2020) روی پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر شد. این عنوان نسخه جدیدی از مجموعه نیست و شرکت کپکام تنها تغییراتی را در گرافیک بازی ایجاد کرده تا بازیکنان در نسل فعلی و با گرافیک جدید به تجربه این اثر قدیمی خاطره انگیز بپردازند.

ارسال نظر