بازی Overwatch 2 در سال 2020 منتشر می‌شود

رسانه کلیک - شعبه برزیل شبکه پلی استیشن در تازه ترین توییت خود سهوا تاریخ انتشار بازی Overwatch 2 را با کاربران خود به اشتراک گذاشت. توییتی که بعد از دقایقی به کلی حذف شد!

بازی Overwatch 2 در سال 2020 منتشر می‌شود

زمانی که نسخه دوم مجموعه محبوب اورواچ در جریان مراسم بلیزکان 2019 به نمایش گذاشته شد و شرکت بلیزارد رسما به معرفی آن پرداخت، آقای جف کپلان (Jeff Kaplan)، کارگردان این سری، هیچ اشاره ای به تاریخ انتشار بازی نکرد وحتی ایده خاصی هم برای تعیین این زمان نداشت. با این حال، به نظر می رسد که اورواچ 2 زودتر از آنچه که فکرش را می کنیم، از راه خواهد رسید. ماجرا از جایی آغاز می شود که شعبه برزیل شبکه پلی استیشن به تازگی مصاحبه ای با سازندگان این عنوان و استودیوی بلیزارد (Blizzard) ترتیب داده که در جریان این گفت و گوها، سهوا تاریخ انتشار بازی Overwatch 2 لو رفته است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در توییت پلی استیشن، بازی اورواچ 2 به احتمال قوی در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. البته، انتشار این توییت تداومی نداشت و شرکت سرگرمی های تعاملی سونی بعد از گذشت دقایقی، به طور ناگهانی اقدام به حذف آن کرد. با این وجود، کاربران تصاویری را از این بیانیه به ثبت رسانده و در انجمن معروف ردیت (Reddit) به اشتراک گذاشته اند که در آن به صراحت به انتشار این عنوان در سال میلادی 2020 روی کنسول پلی استیشن 4 اشاره شده است.

تاریخ انتشار بازی Overwatch 2

از آنجا که این توییت از سوی یک منبع رسمی منتشر شده، اما شرکت بلیزارد هیچ صحبتی درباره صحت این ادعا به میان نزده و گزارش های رسمی ای مبنی بر تایید این اطلاعات وجود ندارد. بدین ترتیب، ممکن است که سونی به اشتباه این تاریخ را در اختیار بازیکنان قرار داده و یا تاریخ عرضه در سال جاری میلادی هنوز به طور کامل قطعی نشده است. به عبارتی، بعید نیست که روند ساخت این اثر مورد انتظار به این زودی ها به پایان نرسد و بلیزارد به ناچار بازی جدید خود را در سال 2021 به دست بازیکنان برساند.

باید در نظر داشت که تنها یک سال به شروع نسل نهم کنسول ها باقی مانده و در صورتی که بلیزارد در سال جاری اقدام به انتشار بازی روی کنسول های کنونی کند، قاعدتا به خاطر تغییر نسل ضرر جبران ناپذیری را متحمل خواهد شد. از این رو، به نظر می رسد این عنوان جدا از عرضه روی Xbox One و PS4، برای ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 نیز منتشر می شود که در این صورت، بازی در سال 2021 میلادی روانه بازار خواهد شد. در هر حال، اورواچ 2 در حال حاضر مراحل ساخت خود را در استودیوی بلیزارد اینترتینمنت طی می کند. طبق گفته سازندگان، این عنوان قرار است روی پلتفرم های پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شود.

ارسال نظر